• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Bol dumanlı (( ANKARA )) buluşması için öneriler???

isinize karismak gibi olmasin haziranda yapsak uyarmi herkese belki bir memlekete gitme imkanim olabilir de
 
duruma göre gelebilirsem geleceğim :eyv
 
işi hallettim inşallah ordayım [MENTION=1391]EVREN TOPCU[/MENTION] ağabeyciğim :D
 
Dumanı Gördüm

HTC One X ile TT2 den...
 
köftenin yanında evreni gördüm. bir elinde sadece köfte. diğer elinde ekmek ama içinde köfte var :D
 
Geri
Üst