• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Broadway jant uyumu?

Cem Catalbas

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
147
Tepkime puanı
21
Puanları
0
Yaş
33
Arkadaşlar elimize dört tane şahinden çıkma kara jant geçti. Bizde kışlıkları buna taktıralım diyoruz, ancak bijon aralıkları uyar mı?

Neden kara jant; bu yıl çok rampalı bir yere Ankara- pursaklara taşındık. Kışın olası bir don olayında, kayma ihtimalinde, çelik jantlara zarar gelmesin istiyorum. Ayrıca tak çıkar lastik kenarları aşınmasın.
 
şayinlerin 4*98 , Broadwayin 4*100 bijon aralıkları var.

Lastikçiye sormak lazım.
 
Geri
Üst