- Katılım
- 21 Ara 2014
- Mesajlar
- 73
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 67
Aracın içini kuruttum, tıpalar çamurla tıkanmış çıktı
ama olay çözüldü. Sıvı miktarlarını kontrol ettim ( OK ). Her zamanki gibi kuş pisliklerini temizledim, sihak dış aksamı parlattım (torpido spreyi ile). Kapı ve bagaj açıldığında gece görülmesini arttırmak için 3M sarı şerit ile kapı kenarlarını markaladım (şahane oldu)

Bu gün beklediğim haber geldi. Arabanın üstünden (uçmuş) iki parçalı triger kapağı Fransa da Renault un bir deposunda bulundu. 175 TL. Yakında elime geçecek ve korkulu rüya görmekten kurtulacağım. ( Yahu arabanın triger kapağı çalınırmı? ) Neyse hemen cama çıkıp arabama herşey yolunda işareti yaptım