• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Bugün yeni bir araba daha aldım! 3. aracımız Skoda Fabia 2012 oldu!

hayırlı ugurlu olsun abi tekerine taşş değmesin güzel günlerde binmek nasip olsun :D
 
​Allah kaza bela vermesin,güle güle kullanın:eyvPlakada konuşuyor yani:cool:
 
kazasız belasız sürüşler dilerim abi :D maşallah :)
 
hayırlı olsun abi maşallah allah kaza bela vermesin seviyorum bu kasayı:)
 
maşallah hayırlı olsun Evren abi güle güle kullanın
 
herkese cok tesekkurler arkadaslar. amin. sagolun.
 
Bi de kupe aldin mi seriyi tamamlamis olucan abi :D

Hayirli olsun..

Sent from my BlackBerry 9780 using Tapatalk
 
Hayırlı olsun abi, iyi günlerde kullanman dileğiyle... :)
 
Geri
Üst