• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

bursadan selamlar arkadaşlar

bu pazarki as merkezdeki org gelecek olan yokmu içinizde yauu bir tanısma olurdu hem
 
Selçuk abide bosch da çalışıyo organizedekinde bu arada ben pazar günü asmerkezde olcuam :D
 
hoşgeldin keyifli formlar buluşmalardada aramızda görmek isteriz seni
 
ben bosch ta değilim oyak renault ta lojistik bölümündeyim . pazar günü görüşelim orda tanısmıs oluruz hem
 
hoşgeldin kardeş
 
HoşGeldin,Sefageldin...
 
aramıza hoşgeldiniz ,iyi forumlar..
 
Geri
Üst