• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Çakmaklık bağlantı yardım

Tamam da anlamadıgim. Niyr iki eksi cekmis. Tek eksi ile çözebilecekken isi

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tamam da anlamadıgim. Niyr iki eksi cekmis. Tek eksi ile çözebilecekken isi

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

hocam torpido ve bagaj lambası koymayan bi zihniyetin 2 tane şase kablosu koymasını pek sorgulamıyorum şahsen reno bu yapar :)
 
hocam torpido ve bagaj lambası koymayan bi zihniyetin 2 tane şase kablosu koymasını pek sorgulamıyorum şahsen reno bu yapar :)
:))

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tamam da anlamadıgim. Niyr iki eksi cekmis. Tek eksi ile çözebilecekken isi

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Muhtemelen oraya en yakın soketten başka yere şase taşınmış. Mesela fotoğrafta OBD2 soketi var, soketin üst tarafında sağdan sola 4. pin e gidiyor olabilir. Sadece tahmin.
 
Geri
Üst