Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Mustafa Abi, ellerine sağlık çok güzel olmuş. Eşiklerden memnun musun acaba, kullanışlı mıdır? Çok şık duruyor, ben de sipariş etmeyi düşünüyorum. Bu arada o metal ayak koyma yerini nereden buldun? Öyle bir şey bana da lazım.
Bu arada aracın orijinal paspasları çok küçük olduğundan havuzlu paspaslardan aldım ben arabaya geçen hafta.
Mustafa Abi, ellerine sağlık çok güzel olmuş. Eşiklerden memnun musun acaba, kullanışlı mıdır? Çok şık duruyor, ben de sipariş etmeyi düşünüyorum. Bu arada o metal ayak koyma yerini nereden buldun? Öyle bir şey bana da lazım.
Bu arada aracın orijinal paspasları çok küçük olduğundan havuzlu paspaslardan aldım ben arabaya geçen hafta.