• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Clio 3'e yapacaklarım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gkhnkls
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ne iş performansa yönelik çalışmalar bitti mi...:D

performans için biraz daha var abi turboyu büyütüp ıntercooler işleminden sonra senin ki gibi 100-105 istiyorum nerden baksan 2 bin lira para yapar o yüzden bir süre askıda :)
 
Son işlemler yakışmış maşallah :)
 
Geri
Üst