bu değerleride elde ederken aracındaki herhangi bir sigortanın çıkartılmadan yapılması çok daha doğru olur aksi takdirde aracın LIMP MODE olarak bilinen ECU yani beyin tarafından korunmaya alınarak çalışma ihtimali çok ama çok yüksek zaten sigortası çıkartılarak dynoya çıkan aracında hatırladığım kadarıyla elde ettiği 106hp miydi neydi (araç ztn fabrikadan 90 olarak yazılsada genelde 95-98hp civarı) özetle onun aracı çok bariz şekilde korumaya alınmıştı yazılımlı 1.5dci 90ların geneli 120-125hp civarı çıkmaktadır.
aracının dynoya çıkmadan önce ısıtılmış olmasına (en az 20dk kullan) ve çıktıkdan sonra 1-2 defa değer için değilde ısıtmak için sıkıştırdıktan sonra ancak gerçek testi yapmanı ve bu testide 4üncü viteste yapmanı tavsiye ederim bu şekilde çok daha gerçekçi değerler elde edersin.
bugünkü arabaların hele hele dizellerin çoğu abartılı basınçlarda çalışan pompa ve enjektörlere sahiptir, soğuk olan yada sıkıştırılmamış araçta olan değer 125hp iken 2dk sıkıştırılmış olan aynı araçtaki değer 115hp çıkabilir özetle 3-5snlik anlık güçten ziyade devamlılıktaki güç önemlidir.