- Katılım
- 14 Eki 2025
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba dostlar, 2013 model Clio 4 0.9 TCe araç sahibiyim. Aracımda şehir içinde klima soğutma sorunu mevcut. Malumunuz kronik gibi bir problem. Evaparatör sondası temizliği vs. Bir çok şey denedim ancak düzelme olmadı. Kurcalamalarım sonucu fark ettiğim frene 3 4 kez üst üste basıp bıraktığımda rölantide bile klima motoru devreden çıkıyor bir süre sonra tekrar devreye giriyor. Ustalara gittim servise sordum herkes kompresör değişefcek diyip işin içinden çıkıyor. Ancak rölantide veya uzun yolda saatlerce kesintisiz soğuk hava veriyor.
Elm327 OSB cihazı aldım acaba bir sonuç elde edebilir miyim diye Heater&Air conditioning B1160 hatası alıyorum ve silinmiyor. Ayrıca frene bastığımda 14v sabit olan elektrik 11.6'lara kadar düşüp geri yükseliyor. İnternette araştırdım ancak bir veri bulamadım bu arıza kodu ile alakalı. Bilgisi olan veya çözümü olan var mı acaba ?
Elm327 OSB cihazı aldım acaba bir sonuç elde edebilir miyim diye Heater&Air conditioning B1160 hatası alıyorum ve silinmiyor. Ayrıca frene bastığımda 14v sabit olan elektrik 11.6'lara kadar düşüp geri yükseliyor. İnternette araştırdım ancak bir veri bulamadım bu arıza kodu ile alakalı. Bilgisi olan veya çözümü olan var mı acaba ?
