- Katılım
- 1 Tem 2012
- Mesajlar
- 9
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
benim aracım clio icon stepne mevcut fark vermemiştim alırken üstünede ıkı set paspas 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Ben stepne istememiştim, tamir kiti yeterliydi bana ama stepnesiz satmıyoruz dediler. Hem parasını ödedim hemde almak zorunda kaldım. Artık çok profesyonel tamir kitleri varken neden araçta fazladan yük taşımak zorunda kalalım ki? en fazla lastik yarılır, kasko veya renault yardım gelir çeker aracı. Ama şimdiye kadar kaç kişinin lastiği yarıldı? en fazla çivi batar, tamir kitide iş görür.
Allah göstermesin yanaktan felan yarılsa uğraş dur. Stepne olduğu zaman geçici lastiğini çıkartıp kendi jantına da takabilirsin. Bu sefer uygun lastik almaya zamanın olur senin çıkarına bir durum bu.
Yeni bir araba almanın heyecanıyla bagajı açıp stepne görmeyi bekleyenler büyük bir sürprizle karşılaşabilir. Birçok modern araçta olduğu gibi Clio 4 modellerinde de maliyet ve bagaj hacmi tasarrufu nedeniyle yedek lastik standart olarak sunulmuyor; fabrika çıkışı sadece opsiyonel olarak satın alınabiliyordu. Bunun yerine bagaj halısının altından yalnızca bir lastik tamir kiti çıkıyor.Arabayı aldınız diyelim aksilik bu ya yolda giderken lastiğiniz patladı,klasik düzende ya bagajın altında veya bagaj halısının altında yedek lastik olur,onu yerinden çıkartır ve lastiğimizi değiştiririz.
Bagaj halısını kaldırınca sakın şaşırmayın,göreceğiniz manzara aşağıdaki gibi olacak...
Clio 4 lerin yedek lastiği maalesef yok sadece opsiyonel olarak 250 Liraya alabiliyorsunuz,bunun yerine lastik tamir kiti veriyorlar...
Ekli dosyayı görüntüle 42435
