• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Clio 4 Joy aldınız ve lastiğiniz patladı,ne yapardınız ?

benim aracım clio icon stepne mevcut fark vermemiştim alırken üstünede ıkı set paspas :)
 
aracınızın içerisinde yedek lastik zaten bulunmuyor clio 4 lerde bagajın altında aracın alt kısmında bulunuyor ewet malesefki opsiyonel olarak bağzı modellerde mevcut o resimdeki lastik değiştirme kitinin altında ki kolu açınca lastik alta düşüyor bilmeyen arar durur valla :)
 
Ben stepne istememiştim, tamir kiti yeterliydi bana ama stepnesiz satmıyoruz dediler. Hem parasını ödedim hemde almak zorunda kaldım. Artık çok profesyonel tamir kitleri varken neden araçta fazladan yük taşımak zorunda kalalım ki? en fazla lastik yarılır, kasko veya renault yardım gelir çeker aracı. Ama şimdiye kadar kaç kişinin lastiği yarıldı? en fazla çivi batar, tamir kitide iş görür.
 
Ben stepne istememiştim, tamir kiti yeterliydi bana ama stepnesiz satmıyoruz dediler. Hem parasını ödedim hemde almak zorunda kaldım. Artık çok profesyonel tamir kitleri varken neden araçta fazladan yük taşımak zorunda kalalım ki? en fazla lastik yarılır, kasko veya renault yardım gelir çeker aracı. Ama şimdiye kadar kaç kişinin lastiği yarıldı? en fazla çivi batar, tamir kitide iş görür.

Allah göstermesin yanaktan felan yarılsa uğraş dur. Stepne olduğu zaman geçici lastiğini çıkartıp kendi jantına da takabilirsin. Bu sefer uygun lastik almaya zamanın olur senin çıkarına bir durum bu.
 
Güncel...
 
Allah göstermesin yanaktan felan yarılsa uğraş dur. Stepne olduğu zaman geçici lastiğini çıkartıp kendi jantına da takabilirsin. Bu sefer uygun lastik almaya zamanın olur senin çıkarına bir durum bu.

Dediğiniz doğru ancak benimde anlatmak istediğim araç lastiğinin çok ağır hasar alması durumu bir insanın hayatı boyunca başına kaç kere gelebilir ki? Oysa yedek lastik dediğiniz jantıyla birlikte 20 Kg falan gelse kilometre yaptıkça fazladan yaktığımız yakıt maliyeti + bagajda yer kaplamasına değmez diye düşünüyorum.
 
Arabayı aldınız diyelim aksilik bu ya yolda giderken lastiğiniz patladı,klasik düzende ya bagajın altında veya bagaj halısının altında yedek lastik olur,onu yerinden çıkartır ve lastiğimizi değiştiririz.
Bagaj halısını kaldırınca sakın şaşırmayın,göreceğiniz manzara aşağıdaki gibi olacak...
Clio 4 lerin yedek lastiği maalesef yok sadece opsiyonel olarak 250 Liraya alabiliyorsunuz,bunun yerine lastik tamir kiti veriyorlar...


Ekli dosyayı görüntüle 42435
Yeni bir araba almanın heyecanıyla bagajı açıp stepne görmeyi bekleyenler büyük bir sürprizle karşılaşabilir. Birçok modern araçta olduğu gibi Clio 4 modellerinde de maliyet ve bagaj hacmi tasarrufu nedeniyle yedek lastik standart olarak sunulmuyor; fabrika çıkışı sadece opsiyonel olarak satın alınabiliyordu. Bunun yerine bagaj halısının altından yalnızca bir lastik tamir kiti çıkıyor.

Peki, bagajında yedek lastiği olmayan bir sürücü yolda kaldığında ne yapmalı? Lastik tamir köpüğü veya kiti hangi durumlarda işe yarar, hangilerinde çaresiz bırakır?

Bu gibi durumlara yönelik Stepne Yok Ne Yaparım? Otomobil, SUV ve Elektrikli Araçlar İçin Detaylı Rehber 2026 başlıklı yazı oldukça faydalı.
 
Geri
Üst