Clio 4 - Partikül Filtresi

Genelde şehir içerisinde kullanıyorum fakat son 1,5 aylık süreçte haftada sadece 1 veya 2 kez kullandım.
DPF içindeki kurumu yakıp kendini temizleyebilmesi için ısıya ihtiyaç duyar . İlk fırsatta aracınızla uzun yolculuğa çıkın aracı 3000 devir üzeri kullanın .
 
Eyüp yeşilpınar tarafında harika bi usta var hakkı neyse onu yapan her ustaya gitme kardeşim olur olmadık şeylerden paranı alırlar

Yeşilpinardaki ustanın adres ve ismini alabilir miyim lazim olduğunda gideriz. Dükkân ve usta ismi.
 
Aracımı bugün servise aldırabildim. Servisin bilgilendirmesine göre yanlış yağ kullanımı sonucu yağ ve partikül filtreleri ile birlikte karbüratörün tıkanması sonucu araç bu uyarıları veriyor. Öncelikle işlem olarak yağın ve yağ filtresinin değişimi sağlanacak daha sonra bir ilaçla filtre temizlenecek ve bir makina yardımıyla yüksek devirde araç çalıştırılarak jenerasyon yapması sağlanacak. Bu işlemlerin maliyeti yaklaşık 700 TL. Şayet bu işlemlerle sorun çözülemezse ve karbüratördeki katılaşma yanamazsa bunun maliyeti de yaklaşık 6000 TL. İlk işlemlere birazdan başlanacak. Umarım halledebiliriz.
 
Aracımı bugün servise aldırabildim. Servisin bilgilendirmesine göre yanlış yağ kullanımı sonucu yağ ve partikül filtreleri ile birlikte karbüratörün tıkanması sonucu araç bu uyarıları veriyor. Öncelikle işlem olarak yağın ve yağ filtresinin değişimi sağlanacak daha sonra bir ilaçla filtre temizlenecek ve bir makina yardımıyla yüksek devirde araç çalıştırılarak jenerasyon yapması sağlanacak. Bu işlemlerin maliyeti yaklaşık 700 TL. Şayet bu işlemlerle sorun çözülemezse ve karbüratördeki katılaşma yanamazsa bunun maliyeti de yaklaşık 6000 TL. İlk işlemlere birazdan başlanacak. Umarım halledebiliriz.
geçmiş olsun umarım en pratik en ucuz yollu şekilde sorunu çözebilirsiniz
 
Şükürler olsunki 660 TL ile atlatabildik. Yağ ve filtresinin değişimi, ilaçla DPF'in temizlenmesi ve jenerasyonla kurumların yakılmasıyla temizleyebildik. Özellikle karbüratörün temizlenebilmesi yaklaşık 6000 TL'lik maliyetten kurtardı.
 
Şükürler olsunki 660 TL ile atlatabildik. Yağ ve filtresinin değişimi, ilaçla DPF'in temizlenmesi ve jenerasyonla kurumların yakılmasıyla temizleyebildik. Özellikle karbüratörün temizlenebilmesi yaklaşık 6000 TL'lik maliyetten kurtardı.


geçmiş olsun hocam



1.5dci motordaki karbüratör dediğiniz parça nedir? belliki yanlış bir terim söz konusu ama açıkcası benzetecek bir kelimede bulamayınca tam olarak neyden söz ediliyor anlamadım
 
Şükürler olsunki 660 TL ile atlatabildik. Yağ ve filtresinin değişimi, ilaçla DPF'in temizlenmesi ve jenerasyonla kurumların yakılmasıyla temizleyebildik. Özellikle karbüratörün temizlenebilmesi yaklaşık 6000 TL'lik maliyetten kurtardı.
DPF li araçlarda DPF ye özel yağlardan kullanılması gerekir . Araç kullanım tarzınız arızanın tekrarlanmasını tetikleyebilir kısa mesafe ve düşük devirde kullanım kuruma neden olur
 
geçmiş olsun hocam
1.5dci motordaki karbüratör dediğiniz parça nedir? belliki yanlış bir terim söz konusu ama açıkcası benzetecek bir kelimede bulamayınca tam olarak neyden söz ediliyor anlamadım

Teşekkür ederim. Açıkçası terim aklımda değil, karbüratör yazarken emin değildim. Fakat bu ilk işlemlerle temizlenmezse komple bir şeyin değişmesi gerektiğini söylemişlerdi, muhtemelen siz daha iyi bilirsiniz.
 
geçmiş olsun hocam



1.5dci motordaki karbüratör dediğiniz parça nedir? belliki yanlış bir terim söz konusu ama açıkcası benzetecek bir kelimede bulamayınca tam olarak neyden söz ediliyor anlamadım
Katalizör olabilir [emoji4]
 
Geri
Üst