• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Clio alacaklara tavsıyem

yalcin1981

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2021
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Merhaba ben 1 ay once 1.0 joy otomatık aldım.
mais 217 , ermat 204 son fıyat verdıler bende ılçe bayılere bakdım ve menemen nazar bayıden 198 e aynı modelı aldım.
aldıgım modelde hemde fabrıka cıkıslı sıs far ı vardır ( ermat ve maıs sıs far ı yok bu sene araclara fabrıka takmıyor dedıler )

2400 liraya seramık kaplama ve 2 numara cam fılmı yaptırdım, 2500 lırayada 5 kanat celık cant taktırdım ( eskı cantları aldıgım yere vermem sartıyla )
orfın fınans kredı alma sartıylada ındırımlı multı medya sıstemı ( gerı gorus kamerası ıcınde ) ve kol dayama taktırdım 9000 tuttu oda.


araç alıcaksanız ilçe bayılerı mutlaka arastırın .
 
Benim tavsiyem almasınlar aracımda gerçekten ciddi trim sesi var ve 9.8 yakıyor üzücü
 
Geri
Üst