Clio Hakkında Bazı Sorularım olacak Arkadaşlardan Katkı Bekliyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ndipi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ndipi

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
116
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Site maşallah çok geniş bir alanı var. Ama arkadaşlar şu anda kullandığım araç Alman aracı ve özellikle clio bir araç almayı planlıyorum. Ama buna karşın kafam da çok fazla soru işareti var. Bu konu da siz değerli arkadaşların yorumlarını benim için çok önemli şimdiden tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Alacağım reno ise Renault Clio Sport Tourer 1.5 DCi Icon EDC olacak.Kullandığım aracım da uzunca bir araç çünkü.

İlk sorum arkadaşlar bu EDC sistemler de balata değişimi? Kaç bin km gidiyor? Ve maliyeti?
 
Sandero 'dan vazgeçtiniz sanırım.
 
Sandero 'dan vazgeçtiniz sanırım.

Yok ondan vaz geçmedim aklımın dibinde sürekli meşgul ediyor o. Hala o araç ile ilgili video ve testleri bekliyorum. Baya bir inceledim ama özellikle otomatik şanzuman konusunda pek bir şey bulamadım. Ama zaman içinde sanırım tanıtımlar olsun kullanıcı arkadaşların yorumları olsun çıkmaya başlar.
 
Anladım. Ben de önceden kendime ait olmasa da Golf kullanıyordum. Alman aracınızı bilmiyorum ama konfor ve malzeme kalitesi anlamında Renault daha altta kalabilir. Bu yüzden aracı gidip görerek ve deneyerek karar verin, sonra pişman olmayın. Çünkü forumda baktığınızda sanki almadan önce başka bir araçmış da alınca malzeme kalitesi değişmiş gibi şikayetçi olanları görebilirsiniz:). Ancak motor şanzıman anlamında sorun yaşamanız düşük ihtimal olacaktır ve epey az yakacak. Ben kendi aracımdan çok memnunum. Sport Tourer normal Clio 'dan daha yüksek mi bilmiyorum ama Sandero da baktığınız için söylüyorum, eğer yüksek olsun istiyorsanız onu da dikkate alın.

Bir de araç otomatik olduğu için frene daha çok basılıyor diye balataları soruyorsunuz sanırım. Daha mı çabuk biter bilmem ama araç alırken kriter olacak bir kalem değil bence.
 
Bende kısmetse gelecek ay Clio icon 1.5 dCi EDC aracımı teslim alacağım Oyak kampanyasından. Konuyu takip edeyim :)

solingrind hocam sizde de dizel otomatik icon araç var sanırım ileti imzanızdan gördüğüm kadarıyla, bu aracın yan aynaları elektrikli ve katlanabilir özellikli doğru mudur? Bir de araç kapıları kilitlenince aynaları kendisi otomatik mi kapatır yoksa butona basmak mı gerekir?
 
Bende kısmetse gelecek ay Clio icon 1.5 dCi EDC aracımı teslim alacağım Oyak kampanyasından. Konuyu takip edeyim :)

solingrind hocam sizde de dizel otomatik icon araç var sanırım ileti imzanızdan gördüğüm kadarıyla, bu aracın yan aynaları elektrikli ve katlanabilir özellikli doğru mudur? Bir de araç kapıları kilitlenince aynaları kendisi otomatik mi kapatır yoksa butona basmak mı gerekir?
bildiğim kadarıyla aynalar elektrikli ve katlanır ama içerden elle kapatılıyor diye biliyorum.yani kart ile kapatılmıyor.hayırlı olsun.
 
Bende kısmetse gelecek ay Clio icon 1.5 dCi EDC aracımı teslim alacağım Oyak kampanyasından. Konuyu takip edeyim :)

solingrind hocam sizde de dizel otomatik icon araç var sanırım ileti imzanızdan gördüğüm kadarıyla, bu aracın yan aynaları elektrikli ve katlanabilir özellikli doğru mudur? Bir de araç kapıları kilitlenince aynaları kendisi otomatik mi kapatır yoksa butona basmak mı gerekir?

icon araçlarda elektrikli katlanır yan aynalar mevcut evet. ama otomatik değil. yani içeriden düğmesini çevirince katlanıyor.

kilitleme yapınca otomatik kapanan ayna ve camlar mevcut değil. ayna işini modül ile çözebilirsiniz ama garanti sorunu olacağından tavsiye etmem. ayrı gerekli gereksiz her seferinde katlamak ayna motorunun ömründen de götürecektir.
 
Anladım. Ben de önceden kendime ait olmasa da Golf kullanıyordum. Alman aracınızı bilmiyorum ama konfor ve malzeme kalitesi anlamında Renault daha altta kalabilir. Bu yüzden aracı gidip görerek ve deneyerek karar verin, sonra pişman olmayın. Çünkü forumda baktığınızda sanki almadan önce başka bir araçmış da alınca malzeme kalitesi değişmiş gibi şikayetçi olanları görebilirsiniz:). Ancak motor şanzıman anlamında sorun yaşamanız düşük ihtimal olacaktır ve epey az yakacak. Ben kendi aracımdan çok memnunum. Sport Tourer normal Clio 'dan daha yüksek mi bilmiyorum ama Sandero da baktığınız için söylüyorum, eğer yüksek olsun istiyorsanız onu da dikkate alın.

Bir de araç otomatik olduğu için frene daha çok basılıyor diye balataları soruyorsunuz sanırım. Daha mı çabuk biter bilmem ama araç alırken kriter olacak bir kalem değil bence.

Fren değilde debraj balatası fren otomatik araçlarda özellikle şehir içinde normal düz araçlara göre biraz daha hızlı alınıyor. Reno nun özellikle dizel araçlarında harbi motor sesi baya azalmış ama bu motor sesi konusunda sanırım Pejo lider desem abartmış olmam adamlar bu kez sessiz bir dizel motor yapmışlar 2008 var arkadaşın şöyle bir dolaşmaya çıktık araç baya bir sessiz gidiyor sanki dizel değil...

Birde bu 1.2 benzinli modellere lpg uyumu nasıl ki? Sürekli klasik motorlu araçlar kullandım turbo motorlu araç işine pek girmedim işin aslı.
 
1.2 direk enjeksiyon oldugundan pahali sistem lpg ler takılabilir ciktiysa.
debriyaj balatasi ile ilgili forumda konular var 4500 tl gibi bir bedeli vardi.
 
Site maşallah çok geniş bir alanı var. Ama arkadaşlar şu anda kullandığım araç Alman aracı ve özellikle clio bir araç almayı planlıyorum. Ama buna karşın kafam da çok fazla soru işareti var. Bu konu da siz değerli arkadaşların yorumlarını benim için çok önemli şimdiden tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Alacağım reno ise Renault Clio Sport Tourer 1.5 DCi Icon EDC olacak.Kullandığım aracım da uzunca bir araç çünkü.

İlk sorum arkadaşlar bu EDC sistemler de balata değişimi? Kaç bin km gidiyor? Ve maliyeti?
Sirketimizde 3 adet sport tourer aracimiz var manuel belki bizim sansizligimizdir lakin 2 aracimizda daha 8000 km de fren balatalari 2 kere degisti ayrica 1 kere de debriyaj seti degisti bunu mais e yazili ve sozlu bildirdik. Bunun haricinde yakit ve performance olarak bizi tatmin etti. Bir dip not 3 cu aracimizda bu sorunlar cikmadi.

LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst