CLio III 2007 araçlar Euro 1

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan slmylmz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

slmylmz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
24
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
32
Merhaba aracıma yağ almak için servisle iletişime geçtim partekül fitresi varmı yokmu diye öğrendim ki yokmuş. aramışken de aracımın Euro kaç oldugunu öğrenim dedim Euro 1 dediler

renault 2008 e kadar euro 1 kullanmış 2008 den sonra direk Euro 4 ve euro 5 , 6 olarak kullanmaya başlanmışlar. Bilginiz olsun.
 
Merhaba aracıma yağ almak için servisle iletişime geçtim partekül fitresi varmı yokmu diye öğrendim ki yokmuş. aramışken de aracımın Euro kaç oldugunu öğrenim dedim Euro 1 dediler

renault 2008 e kadar euro 1 kullanmış 2008 den sonra direk Euro 4 ve euro 5 , 6 olarak kullanmaya başlanmışlar. Bilginiz olsun.
Ben o zaman size bilgi vereyim, 2008 den 2012 inin ilk çeyreğine kadar Euro 4 motor çıktı, daha sonra ki modellerde Euro 5 motor çıktı, artık Clio 5 den itibaren de Euro 6 çıkacak.
 
Ben o zaman size bilgi vereyim, 2008 den 2012 inin ilk çeyreğine kadar Euro 4 motor çıktı, daha sonra ki modellerde Euro 5 motor çıktı, artık Clio 5 den itibaren de Euro 6 çıkacak.
Peki Euro 1 ve Euro 4 arasında ne farklar vardır Euro 1 de bu kadar beklemelerinin nedeni nedir
 
Peki Euro 1 ve Euro 4 arasında ne farklar vardır Euro 1 de bu kadar beklemelerinin nedeni nedir
Hocam tamamen egzoz emisyonu ile ilgili, yani motorların saldığı ve çevreye zarar veren gazların azaltılması için istenilen standartları belirleyen normlardır. Örneğin [FONT=&quot] [/FONT]euro 3[FONT=&quot] standardına göre [/FONT]ppm[FONT=&quot] biriminden benzinde 150, mazotta 350 olan [/FONT]kükürt[FONT=&quot] değerini her ikisi için de Euro 4 de, 50 olarak belirlenmesidir. "[/FONT]Ülkemizde Euro standartları uygulaması geç başlamıştır. Türkiye’de 2008 yılı itibariyle EURO 1 standartları geçerli olmaya başlamış, 2009 yılından sonra EURO-4 standartlarına geçilmiştir. Ülkemiz euro standartlarına geç girmesin ve Euro-2,Euro-3 normlarına geçişlerinin Avrupa’nın geride kalınmasından dolayı direk Euro-4 standartlarına geçilmiştir. Ülkemizdeki araç üreten şirketlerin Avrupa ihracatının da engellenmemesi için böyle bir yaptırım yapılmış."
 
Hocam tamamen egzoz emisyonu ile ilgili, yani motorların saldığı ve çevreye zarar veren gazların azaltılması için istenilen standartları belirleyen normlardır. Örneğin euro 3 standardına göre ppm biriminden benzinde 150, mazotta 350 olan kükürt değerini her ikisi için de Euro 4 de, 50 olarak belirlenmesidir. "Ülkemizde Euro standartları uygulaması geç başlamıştır. Türkiye’de 2008 yılı itibariyle EURO 1 standartları geçerli olmaya başlamış, 2009 yılından sonra EURO-4 standartlarına geçilmiştir. Ülkemiz euro standartlarına geç girmesin ve Euro-2,Euro-3 normlarına geçişlerinin Avrupa’nın geride kalınmasından dolayı direk Euro-4 standartlarına geçilmiştir. Ülkemizdeki araç üreten şirketlerin Avrupa ihracatının da engellenmemesi için böyle bir yaptırım yapılmış."
yorum için teşekkürler aydınlatıcı oldu.
 
Geri
Üst