- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 33,896
- Tepkime puanı
- 1,846
- Puanları
- 113
- Yaş
- 56
Yüksek sıkıştırmalı ve çift egzantrikli ve özellikle vvt li bir araçta triger ayarı çok önemlidir.
Renault'da özellikle bu tip motorlarda hakkıyla triger ayarı yapan pek yok, aparat kullanılsa dahi kastırarak takılıyor söküldüklerinde geri kastığı için ayarlar gene tutmuyor.
Resimde bir kullanıcıyesil veriler düzgün ayar kırmızılar bozuk ayarla ölçumler yapmış.
5000 devire kadar genelde yakın olan değerler 500 den sonra noktalı çizgi tork ve düz beygir olmak üzere düşüşe geçiyor bozuk ayarda.
Beygir düzgün ayarda hala yükselmeye devam ederken bozukta nerdeyse 20 hp civarı bir kayıba neden oluyor keza torkta yaklasık 20 nm lk bir düşüşe neden oluyor.
Kısacası özellikle 5000 den devir kesiciye kadar bozuk triger ayarı 20 hp ler civarında kayıplara neden olabiliyor...

Renault'da özellikle bu tip motorlarda hakkıyla triger ayarı yapan pek yok, aparat kullanılsa dahi kastırarak takılıyor söküldüklerinde geri kastığı için ayarlar gene tutmuyor.
Resimde bir kullanıcıyesil veriler düzgün ayar kırmızılar bozuk ayarla ölçumler yapmış.
5000 devire kadar genelde yakın olan değerler 500 den sonra noktalı çizgi tork ve düz beygir olmak üzere düşüşe geçiyor bozuk ayarda.
Beygir düzgün ayarda hala yükselmeye devam ederken bozukta nerdeyse 20 hp civarı bir kayıba neden oluyor keza torkta yaklasık 20 nm lk bir düşüşe neden oluyor.
Kısacası özellikle 5000 den devir kesiciye kadar bozuk triger ayarı 20 hp ler civarında kayıplara neden olabiliyor...
