Clio4 enjeksiyon sorunu

Bu durumlar kullanıcı hatalarından oluyor, El freni çekip arabadan S&S beklemeyin, motor soğukken S&S beklemeyin, bakın elektronik sistemler olasıllıklar üzerine tanımlamaların ürünüdür, olasılıkların sınırları da vardır. İstem dışı bir işlem yaparsanız bunu beyin algılamaz, size uyarı verir. Kırmızı ışık yandı, araç S&S yaptı, fan ve klima kapalı bekiyorsunuz, fanı, klimayı açın bakın ne olacak araç depriyaja veya frene basmadan otomatik çalışacak, bu normal motor güçü ile çalışan ekipmanı çalıştırmak için sizin komutunuzu beklemeden, sistem beyinde bunun için tavkiye gerektiriyor istemi diye bir olasılık koymuş bu komut ile motoru çalıştırıyor. Bu örneği verdim iler de karşılaşırsanız clio 4 arızası diye burada paylaşmayın diye. Excelde bir dosyayı silmeye kalkıyorsunuz, bizleri uyarıyor eminmisin silme konusunda diye, evet diyorsun bir daha soruyor bak siliyorum diye, bizi sınıyor elekronik aletler nedendir onu da biz insanoğlu sormak lazım..
 
Son düzenleme:
Aykut abi el frenim inikti kemerlerimiz bağlıydı motor sıcaktı düzceyi geçmiştik yokuş aşağı boşa atınca bir süre sonra yakıyor lambayı. Şu an servisteyim bakalım ne çıkacak. Rüzgar sesi ve direksiyon mili ile ilgili mais in 1 aylık bir çalışması varmış henüz sonuç yokmuş. Araçlar elektronik evet ama bu durum arızaları sineye çekmemizi gerektirmez. Ben hiçbir sıfır araçta marka veya modelde bu kadar çok problem görmedim. Ufak veya büyük neden ben değerli zamanımı sürekli servise gidip gelip harcayayım ki?
 
Pc ye bağlattım anlık marş motoru arızası vermiş. Ciddi bir sorun yokmuş. Bir süre boşta gidince yanması normalmiş. Diyecek birşey bulamıyorum. Çakmaklık ve kart yuvası aydınlatmasıyla bagaj kapağındaki dengesizliğede bakıyorlar.
 
Pc ye bağlattım anlık marş motoru arızası vermiş. Ciddi bir sorun yokmuş. Bir süre boşta gidince yanması normalmiş. Diyecek birşey bulamıyorum. Çakmaklık ve kart yuvası aydınlatmasıyla bagaj kapağındaki dengesizliğede bakıyorlar.

Ben yazımda belirttim, araçı boşa alınca ve sabitleyince S&S devreye giriyor, sen boşa alarak beyine bir istem gönderiyorsun, ama arabayı sabitlemiyorsun, burada beyin ne yapacağını bilemiyor, kullanıcı araçı boşa aldı, demek S&S bekentisi var ben kendimi hazır edeyim diyor. Bekliyor, bekliyor kullacının arabayı sabitlemesini, ama saniyeler dakikalar geçiyor kullanacı araçı sabitlemiyor. Bu sefer ne yapmak istediğini yükenmiş istemlerinden aramaya başlıyor beyin, bulamıyor bulamıyor, demek ki bir arızam var diyerek sana ulaşmaya çalışıyor, arıza uyarı sistemlerini devreye sokuyor..
 
Son düzenleme:
Abi o sistem zaten hızı algılayarak devreye girip çıkıyor biliyorum. Lakin ben start stop u devre dışı bıraktığım halde bu olay oluyor. Neyse aracın hiçbirşeyi bunca incik boncuk olaydan sonra clio 4 ü bana hoş gösteremez en azından bu problemler tamamen ortadan kalkana dek.

Ha bir ilave yapayım madem bu kadar akıllı bazen herhangi bir sebepten start stop mümkün değil dediği halde bi 10 mt hareket ettirip durunca devreye girmesi veyahutta ss mümkün değil dedikten sonra gerekli şartlar oluştuktan sonra kendi kendine devreye girmesi gerekmezmi? Sonuçta araç boşta ve ben bekliyorum. Boşta ilerlerken bunu düşünecek kadar akıllı olan sistem dururkende düşünmeli diye düşünüyorum. Tekrar ediyorum ben start stop u devreden çıkardığım halde bu durum meydana geldi.
 
Bende dün aracı çalıştırırken esp ve service ışığı yandı 2 sn sonra söndü

peryodik bakım haricinde aslaaaaaaaaaaaaaa ve aslaaaaaaaa servise hiçbirşey için gitmiyeceğim gitmiyeceğim
 
Aynen Kubilay bey size katılıyorum, 23.03.2012 yılında ford fiesta aldım, 15 bin km bakımında arabanın kaputu açıldı. Clio 4 Allah açtırmasın 6500 km oldu kaput açtırmadım. Reno servisi arkadaşım daha dün ısrar ettim, forumda yağını 20 bin olmadan 3-5 bin kmde değiştirin diye bağıra bağıra söylüyorlar, gel hazır araba burada askıda değiştirelim dedim. Yaa Aykut birak formu mormu, arabanın tasarımcıları 20 km demiş ve kesinde değişmeyecek demiş, ben para kazanmak istemem mi? neden değiştirmeyeyim dedi.

Kendisi de clio 4 kırmızı 1.5 90 S&S kullanıyor. Rüzgar konusunu ona da sordum yok böyle bir ses dedi.
 
Son düzenleme:


Teşekkürederim Abi Eksık Olmayasın..

Çok doğru söylemiş 20.000 bin ise yirmi bindir hatta bir vatandaşımızda yağ konusunda şöyle demişti sıfır aracın yağını 1000 km sonra değiştirin yuhh dedim kendi kendime ne bininden bahsediyorsun sen kardeşim :D

Yaa aslında çok saçma sapan konular düşünceler bilgiler var pek takılmamak düşünmemek gerek ama yinede insan bazı şeyleri öğrenmek bilmek istiyor örneğin ben gibi aklıma takılan bir vukaat olduğunda konu açıp bilgi almaya çalışıyorum devir öyle eskisi gibi değilki artık kaputu açıp elimizle gözümüzle arıza bulalım teknolojik araçlara biniyoruz akıbetinde bir çokta sorunla karşılaşıyor karşılaşabiliyoruz onun için prodüsör ne ise o ama bilgi almak sormak öğrenmekte çok güzel birşey bu forumun var oluş nedeni budur aslında..

Mesala bazı arkadaşlar bu kadar takılmayın bu kadar kasmayın diye söylüyorlar orası hiç kolay değil işte insan pazardan 1 kg meyve alırken dahi bakıyorki çürük olmasın diye ee biz milyarlarca para verip araç alıyoruz neden ilgilenmeyelim neden konuşmuyalımki belki bir üretim hatası var belki biryerde bir temasızlık var bizden hariç bunları tespit edip forumda paylaşmak çok daha mantıklı ve aydınlatıcı o yüzden ben aracımı aldım memnunum ve aracımıda çok seviyorum Allah araçlarımızı nazarlardan korusun diyerek konuşmamı bitiriyorum
:D
Aynen Kubilay bey size katılıyorum, 23.03.2012 yılında ford fiesta aldım, 15 bin km bakımında arabanın kaputu açıldı. Clio 4 Allah açtırmasın 6500 km oldu kaput açtırmadım. Reno servisi arkadaşım daha dün ısrar ettim, forumda yağını 20 bin olmadan 3-5 bin kmde değiştirin diye bağıra bağıra söylüyorlar, gel hazır araba burada askıda değiştirelim dedim. Yaa Aykut birak formu mormu, arabanın tasarımcıları 20 km demiş ve kesinde değişmeyecek demiş, ben para kazanmak istemem mi? neden değiştirmeyeyim dedi.

Kendisi de clio 4 kırmızı 1.5 90 S&S kullanıyor. Rüzgar konusunu ona da sordum yok böyle bir ses dedi.
 
Kalemine sağlık, özün sözü, mekanik bir sistem ve bu araba bant sisteminde robot bilgi işlemciler tarafından tasarımlarının yüklenmesi neticesinde monte ediliyor, her vidanın sıkılmasının oranını bile yüklüyorlar. Arabaya bir beyin koymuşlar, arızıları uyarması içinde işlem yüklemişler. Bir şey ters gider veya kullanıcı hatalı bir işlem yaparsa uyarmak onun görevi, bize düşen görevde kullanma kitapçıklarını okumak olmalıdır. Forumda bir anket yapalım kaç kişi arabasının el kitapçıklarını ve kullanma kılavuzlarını hatim etmiştir diye. Sonuç ne olacak..
 
Çok doğru kesinlikle katılıyorum sana abi..

Anket mantıklı geldi geçen hafta cuma günü aracımı teslim aldım işlerimden dolayı akşam eve saat 20:00 gibi geldim aracın kataloğunu açıp gece 00:00 kadar inceleyip tek tek pür dikkat okudum bunlar basit ama çok önemli konular ve en tecrübeli bir sürücününde dahi blemiyeceği bir çok bilgi ve yönlendirme var işte biz hep ön yargımızdan dolayı aslınd abir çok akslilikle ile karşılaşıyorz halbuki sisteme bir uysak neler öğreneceğiz nelerdee nerdee :D

Anket için ben ufaktan bir çalışma yapıcam abi neticeleri PM yoluyla sana danışır haberdar ederim.

Saygılarımla..
Kalemine sağlık, özün sözü, mekanik bir sistem ve bu araba bant sisteminde robot bilgi işlemciler tarafından tasarımlarının yüklenmesi neticesinde monte ediliyor, her vidanın sıkılmasının oranını bile yüklüyorlar. Arabaya bir beyin koymuşlar, arızıları uyarması içinde işlem yüklemişler. Bir şey ters gider veya kullanıcı hatalı bir işlem yaparsa uyarmak onun görevi, bize düşen görevde kullanma kitapçıklarını okumak olmalıdır. Forumda bir anket yapalım kaç kişi arabasının el kitapçıklarını ve kullanma kılavuzlarını hatim etmiştir diye. Sonuç ne olacak..
 
Geri
Üst