Ağımız Büyüyor!
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ersin ŞENTÜRK,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Ersin ŞENTÜRK,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Dacia yı severim. Reno sağlamlığı altında, uygun fiyata araç sahibi olma imkanı tanıyor. Artık dacia da kabul görmüş bir marka....
Lakin bir konuda eleştirmek isterim: Dacia'nın bu havalandırma kapaklarından vazgeçmesi gerekiyor. Yakışmıyor, çok basitmiş görüntüsü veriyor...