dci araçlara turbo timer..

*İstanbullu

Çılgın Kangoocu-009,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,576
Tepki puanı
12
Puanları
0
kontağı kapatıp gitmek çok mu zararlı ya ben aracı aldığımızdan beri hiç bekleyipte kapatmadım
 

emre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
bu işle uğraştığına göre bu konuda bilgin derya denizdir. genelde hangi marka timer ı kullanıyor insanlar bir de sen hangisini önerirsin...

İnsanlar genel anlamda gozune hangisi hos gelirse onu aliyor aslinda apexi hem daha kullanisli hem daha iyi gelmistir gozume hemde hks den uygun fiyati 2seneye yakindir kullaniyorum ben aracimda uzerinde denemelerde yaptim bozulcakmi diye hic bise olmadi :D
 

emre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
kontağı kapatıp gitmek çok mu zararlı ya ben aracı aldığımızdan beri hiç bekleyipte kapatmadım

Araclarda motoru yuksek kondisyon kullanim sonrasi hepsini dinlendirmek faydali fakat turbo araclarda her kullanim sonrasi dinlense cok daha iyi kullanim kitapciginda muhtemelen 15-30 sn bekleyin yaziyodur hem ilk calistirmada hem kapatirken :)
 

16-UğUR-55

Uğur Kaymak,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,572
Tepki puanı
2
Puanları
0
kontağı kapatıp gitmek çok mu zararlı ya ben aracı aldığımızdan beri hiç bekleyipte kapatmadım

Araclarda motoru yuksek kondisyon kullanim sonrasi hepsini dinlendirmek faydali fakat turbo araclarda her kullanim sonrasi dinlense cok daha iyi kullanim kitapciginda muhtemelen 15-30 sn bekleyin yaziyodur hem ilk calistirmada hem kapatirken :)

Biraz daha açmak gerekirse
Motor yüksek kondisyondan kastettiğimiz turbonun yüksek devirlerde dönmesidir.
örneğin araba ile evinize veya işinize geldiniz ve arabayoı parkettiniz. gelene kadar tabiki gazladıüğınız için turbonun türbinleri yüksek devirlere çıktı.
siz aracı stop ettiğiniz andan itibaren yağ pompası türbin yataklarını yağlamayı keser. bu durumda yüksek devirler ile dönmeye devam eden türbin yatakları yağsız kalır.
bunu engellemek için içe stop etmeden önce 30 sn kadar aracı rolantide dinlendiririzki yağlama devam etsin türbin devri yavaşlasın.

motorun ilk çalışmasındaki ısıtmaya gelecek olursa
uzun süreli ısıtmalara gerek yok. neden?
motoru çalıştırdığınız andan itibaren yağlama başlar ve 10-15 sn kadar rolantide çalıştırmak yeterli ağlama noktasına ulaşmamızı sağlar.
bunun sonucunda aracın hareret gösterdesi bir tık yükselene kadar motoru 2500 deviri geçmeyecek şekilde ve ani yüklenmeler yapmayacak şekilde ağır ağır ilerleyebilirsiniz.
Ama aracı parettiğiniz konum itibariyle rampada iseniz ve aracı hareket ettirip rampaya doğru saracaksanız biraz daha ilk çalışmada motorun ısınmasını beklemekte fayda var.
 

ÖzgürYaşam

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
rs lerde fabrika çıkışı var ,zaten kartlı araçlara takılmıyor diye biliyorum aslında öğrenmek lazım belkide kartlı araçlarda vardır.
 

*Korkmazbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,425
Tepki puanı
16
Puanları
0
Yaş
39
Sıkıntılı bir işe benziyor...
Emre benim arabaya montajı ile ilgili detay istiyorum...
 

zerqcool

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2011
Mesajlar
230
Tepki puanı
0
Puanları
0
kartlı araçlara takılır bizim sanayi uçan daire yapıyo onumu yapamıcak..:halay
 

Alper22

Alper ACAR,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
1,590
Tepki puanı
24
Puanları
0
Yaş
28
Bu konuda hiçbir bilgim yok nedir bu turbo timer ne işe yarar vs vs birisi kısa ve öz bilgilendirirmi acaba.
 

emre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
turbo timer aracını park edip anahtarı aldıktan sonra belirlediğin süre kadar aracın çalışmasını ve sonra otomatik kapanmasını sağlar :)
 
Üst