• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

DSSBST Hoşgeldin

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepkime puanı
0
Puanları
36
DSSBST’ye

HOŞ GELDİN!
DSSBST’nin, yani Dacia Severler, Sevdiğini Bilmeyenler ve Sevecekler Topluluğu’nun
mini mini, yeni mi yeni ama bir o kadar da deneyimli üyesi…
left-nurhayat.png

Dacia sevmekte deneyimlisin zaten; alışmak sana sevmekten niye zor gelsin ki?
Hadi gir DSSBST’ye; şöyle bi’ açıl, bi’ sosyalleş kapan kapan nereye kadar?




DUSTER
duster.png
LOGAN
logan.png

LODGY
lodgy.png
DOKKER
dokker.jpg

SANDERO
sandero.jpg


.::KEŞFETMEK İSTEDİĞİNİZ ARACIN İSMİNE TIKLAMANIZ YETERLİ::.
 
Son düzenleme:
Dacia ile bu kız iyi anlaştılar...:)
 
Yakisiyorlar da hani :)
 
arkadaşlar iyi günler öncelikle,
ben de yeni sandero stepway 90bg easy r aldım 1 haftaya gelecek. aracın tüm özelliklerini araştırdım , tipi de çok hoşuma gitti ve aldım. araçla ilgili çok fazla soru işareti yok kafamda çünkü verebileceğim para belliydi ve ne olduğunu bilmeyeceğim bir araba alacağıma 0 km dacia aldım benim beklentilerimi karşılayacaktır buna da eminim.
siz tecrübeli dacia kullanıcılarına sormak istediğim birkaç soru var sadece qw
1. soru: dediklerine göre araçta yol bilgisayarı varmış fakat açık gelmiyormuş , bunu serviste açtırabilir miyim ??
2. soru: Araçta olmayıpta istediğim sadece 2 özellik var , arka cam otomatiği ve park sensörü. bunları servisinde mi yaptırayım yoksa sanayide de yaptırsam olur mu ??
 
Geri
Üst