• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Duster Polisler

Bursa İnegölde bir adet var 4x4 1.5dci
 
dacia duster sivil polis araci görmüştüm oda süper di :D on taraflara falan işik yapmişlardi işallah istanbulda polislerinde görürüz dacia duster...
 
süper :eyv
 
avrupa autoban polizei gibi olmuş ya...:cool: yaygınlaşırsa iyi olur, reklam olur... ayrıca dayanıklı ve az yakan araçları polize kullanıyor zaten... .. :halay
 
Son düzenleme:
İzmirde görmüştüm bunları
 
Çok yakışmış gerçekten :)
 
Yollarda görmek istiyoruz. Fazlaca :eyv
 
Geri
Üst