• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Duster şenlendi

ReD

Akın E., T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2011
Mesajlar
814
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
  • Evet arkadaşlar ön korumalıgımız geldi taktık ve güzelde parklara led taktık :) sonra silecekler iyi degildi arkadaşın önerisiyle şöför camına biraz uzun ve daha kaliteli bir silecek taktık ayrıca stickerlarda takıldı :D
69290_517968981580415_330783014_n.jpg


549363_517969231580390_1151063135_n.jpg


3537_517969404913706_1124939520_n.jpg
13157_517969804913666_601744741_n.jpg
644395_517970384913608_457853647_n.jpg
318266_517970488246931_659011515_n.jpg
599206_517970601580253_1273311683_n.jpg


426485_517970734913573_1722002275_n.jpg

225441_517970888246891_1803156513_n.jpg

483805_517971204913526_1300538574_n.jpg
549891_517973844913262_1964591649_n.jpg
 
Gayet güzel olmuş... :)
 
Bunları pek sevmem ama yakışmış Akın abi maşallah :)
 
Güzel uygulamalar elinize sağlık güzel günlerde binmek nasip olur inşallah
 
Kaptanım arabanın maşallahı var...:eyv
 
Maaşallah :eyv
 
cümleten sagolun en güzellerini daha iyileri sizlere nasip olur inşallah

mustafa abi modifiyelerle senin peşinden gelmeye çalışıyoruz :D sade ve degişik şeyler yapmaya çalışıyoruz sis farı istettik gelicek bide düşüncem arkaya 2.geri parkı takmak ve bide güzel bir park sensörü :)
 
maşallah abi duster a :)
 
Sagol kardesim en iyileri sizlerin olsun
 
Hay maşallah ellerine sağlık kaptan..
 
Geri
Üst