• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

EB3436 Kangoo FAR Karartma

Teşekkürler bugün yağmur yağdı daha öncesindende yıkamıştık herhangi bir buhar görmedim :)
 
Yakışmış,güle güle kullan kardeşim...:eyv
 
maşallah çok güzel olmuş:eyv bende yapıcam ama cesaretim gelmedi henüz :slc beklemedeyizloading
 

Hayırlısı diyelim çok kasarsa yan sanayii far alın onda deneyin bence :)
yan sanayisi ile orjinali arasında 25 lira fark var zaten hehe
 
Panjur u ve logo yu eski haline getir. Maske yi tak . Gerisi zaten güzel oldu elinize sağlık kardeşim. Bu arada sen depo marka far ı açmaya kalk bakalım orjinalmi yoksa depo mu çok zorluyor ozaman görürsün :D
 
Böyle daha hoş geldi gözüme yaa biraz böyle takılalm sıkılınca değiştiririm.
 
yan sanayisi ile orjinali arasında 25 lira fark var zaten hehe


Bilmiyordum onu.. Daha uygundur diye tahmin ediyordum :)
 
Güzel amerikan park lazım
 
Geri
Üst