• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

eeeeyyyyy Kara kız eeeeyyyyy kara kız..

Eyvallah Hakkı abi sarı düşündüm de çok sırıtacak tı kırmızı da karar kıldık biz de
 
Araba çok yüksek :)) Maşallah.
 
station vagon alıp basarsam deli derler adama :D kardeşim :)
 
Kardeşim harika olmuş :eyv
 
güle güle kullanın emeğinize sağlık.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Geri
Üst