• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Eğerki kapıda kaldıysak ne yapıyoruz Niğde gazozu içiyoruz

Kerem Mert

Kerem Mert BERBER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2012
Mesajlar
656
Tepkime puanı
0
Puanları
0
dgyfx.jpg



Okuldan erken çıkınca anahtarıda almayı unutunca halimiz duman oluyo bizde napsak napsak en iyisi bi niğde gazozu alalım dedik iyi etmişiz dimi :D
 
Afiyet olsun,kol düğmelerin gazozun içine girme teşebbüsü içerisinde...:)
 
Milletin her haline mal olmuş gazoz kapıda kalana evde kalana :)
 
ne gazozmuş arkadaş :D
 
Bu gazozun tadını bilen içer ve bırakamaz niğde gazozu bir tutkudur
Markette 20 tane gazoz markası olsun içinden hemen niğdeyi çeker alırım:kahve
 
nigde gazozu candir...
 
Zaten aldığımız yerdeki adam sırf bizim için niğde gazozu getiriyo niğde gazozu candır cann :kahve
 
Niğde gazozu :eyv :eyv
 
gazoza alıstım cola içermiyorum tadı iğrenç geliyor
 
Geri
Üst