• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Esc devre dişi sorunu

blackdiamond

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2012
Mesajlar
295
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
33
Aracımız 1.6 benzin+lpg manuel aracımızda 2 sefer aynı hatayı alıyorum, seyir halindeyken ekranda ESC devre dışı uyarısı veriyor birkaç saniye sonra ESC devrede yazıyor. 2 sini de aynı yerde kasisten geçerken yaptı, tümseğe asla hızlı veya sert frenle girmem gayet yavaş ve kontrollü giriyorum, sizce neden böyle uyarı çıkıyor acaba ?
 
Geri
Üst