• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Eskişehir'den Selamlar,Saygılar..

lkee26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Herkese merhaba ismim Semih ve Eskişehir'de yaşıyorum daha önce pek çok renault forumu gördüm veya üye oldum ne yazık ki bu siteyi geç keşfettim kusuruma bakmayın :) Aracım yaklaşık 12 yıldır sahibi olduğumuz 94 model Renault 9 Spring kendisi yılların ve yolların verdiği yorgunluğa rağmen hala ayakta 267 bin km'side cabası..

Tekrardan Tüm foruma,arkadaşlara,büyüklerime selamlar saygılar şimdiden hoşbuldum herkese hayırlı forumlar kazasız belasız sürüşler :eyv
 
Maşallah araca eski Renault'lar bir başka :) Hoşgeldiniz, aktif kalmanız dileğiyle keyifli forumlar dilerim geç olsun güç olmasın :)
 
aramıza hoş geldin keyifli forumlar semih. 11 yıl spring kullanmışlığım var, maşallah arabanıza :eyv
 
Çok teşekkür ederim fazlasıyla hoşbuldum diyebilirim :)
 
Foruma Aktif Katılım Sağlamanız Ve Forumdan Faydalanmanız Ümidiyle Hoşgeldiniz..
 
Hoşgeldin hemşerim
 
Ailemize hoş geldin Semih,iyi forumlar...:eyv
 
Hoşgeldiniz. Keyifli Forumlar...
 
​Hoşgeldin Semih
 
Geri
Üst