• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Evolandimm

hayırlı olsun.. punto evo lar yakışıklı arabalar ..
 
Evolandım deyince siteden birisi lancer aldı zannettim :)
Olsun punto da olur hayırlı uğurlu olsun :)
 
çok teşekkürler arkadaşlar sağolun evet aracım benzinli
 
Bende öyle mitsubishi sandim :)
Hayırlısı olsun :)


Sent from my New iPad using Tapatalk
 
hayırlı uğurlu olsun
 
​hayırlı olsun
 
çok teşekkürler arkadaşlar güzel yorumlarınız için daha güzelleri sizlerin olsun:eyv
 
2 yıldır evimizin üyesi bu araç,kullanımı gerçekten çok keyifli ve konforlu bir araç,sende seveceksin kardeşim...:eyv

580963_10151174153962622_301437496_n.jpg
 
işallah mustafa abi çok teşekkürler. hiç aklımda yoktu abi evo almak nasipimmiş:eyv
 
Hayırlı olsun güle güle güzel günlerde kullan yeni puntolar gayet güzel araçlar :eyv
 
Geri
Üst