26 Kas 2012 #21 EVREN TOPCU Yasaklı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 15 Ara 2010 Mesajlar 301 Tepkime puanı 72 Puanları 0 Hayırlısı olsun Evo iyidir..
26 Kas 2012 #22 Sühacan Süha TUTSOY, T.C. Vatandaşı, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 6 Ağu 2011 Mesajlar 1,053 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Yaş 35 Fiat'ın en iyi 2 aracından biri.. Hayırlı olsun Allah utandırmasın..
26 Kas 2012 #23 dinc.ihsan İhsan DİNÇ Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 6 Eyl 2012 Mesajlar 117 Tepkime puanı 0 Puanları 16 Maşallah. Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler.
26 Kas 2012 Konuyu Başlatan #24 hatayye81 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 26 Ocak 2012 Mesajlar 347 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Çok teşekkürler sağolun kazasız belasız sürüşlerimiz olsun.
26 Kas 2012 #25 laguna60 Kadir ÇAKIR, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 30 May 2011 Mesajlar 2,284 Tepkime puanı 58 Puanları 0 Yaş 49 Hayırlı olsun güle güle kullanın