Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
estagf. affedilcek bişi yok kardeşim.. Guzel omus. Ben zaten diger arkadaslarımında fikir ve düşünce ufkunu açmak için yeni çalışmalar yapıyorum naçizane..Bende cok begendim güle güle kullan kardeşim
Aynı kafadayız kardeşim,başkasının aynı çalışmayı yapmasını istemeseydik en ufak paylaşımda bulunmazdık burada,gençlere ve diğer kullanıcılara öncülük yapmak iyidir...