• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Fıstık Yeşil Clio 3

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Yönetici
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,900
Tepkime puanı
1,855
Puanları
113
Yaş
57
 
favori rengim :eyv , fakat ırmak yeşili olarak geçiyor bu.
 
2 side çok güzel :D
 
favori rengim :eyv , fakat ırmak yeşili olarak geçiyor bu.

Clio Irmak yeşili olabilir,diğer fıstık yeşil giymiş...:)
 
güzel araçmış abi eline sağlık
 
Rengi Güzel :D
 
Geri
Üst