- Katılım
- 25 Ocak 2011
- Mesajlar
- 447
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar merhaba,
Uzun süredir müsait zaman kollayıp IDE'nin bakımlarını yaptırdım. Araç yavaş yavaş istediğim performansa gelmeye başlıyor
Bakım için:
Bujiler
Motul 5W 40 motor yağı
Yağ filtresi
Benzin Filtresi
Sağ rol kolu
Sağ rotil
Ön fren diskler
Ön-arka fren balataları
Kalorifer hortumları
Motul motor içi temizliği
CAI uygulaması için universal simota carbon fiitre ve aparatları
Hava filtresi dışında tüm parçalar orjinal Renault Mais takıldı.
Hava filtre uygulamasında ilk olarak, kelebek kısmından hava filtresine kadar olan kısmı orjinal parçadan faydalandık. Tekrardan kesip biçmeyi uygun bulmadık. Sadece resimde de göründüğü üzere parçaya uyum sağlaması için ek metal ve kauçuk aparatlar kullanıldı.

Sonra metal aparatın ağız kısmını filtreye uydurmak için kauçuktan bir küçültücü kullanıldı.
[/URL
Son olarak da filtre gereksiz yere hareket etmesin diye yan kısmından orjinal hava filtresinin tabanına monte edildi.
[URL="http://www.directupload.net"]
Sonuç olarak, iki türlü deneme yapıldı. Birincisi hava filtresinin çıkışına hiç bir şey bağlamadan oldukça iyi ses alındı. Fakat aracın alt devirlerde lag'a kaldığı anlaşıldı. Bu yüzden 30 cm lik aşağı doğru inen turbo hortumu taktık. Bu denememizde alt devirlerde lag bitti, çekiş düzeldi ama araçtan hiç ses çıkmamaya başladı. Bu yüzden ya ses? ya performans? seçeneğinde ben performansı işaretlemiş oldum. Mevcut imkanlarla yapılabileceklerin en iyisi bunlardı. Simota filtre için Halil Abi'ye teşekkür ederim.
Uzun süredir müsait zaman kollayıp IDE'nin bakımlarını yaptırdım. Araç yavaş yavaş istediğim performansa gelmeye başlıyor
Bakım için:
Bujiler
Motul 5W 40 motor yağı
Yağ filtresi
Benzin Filtresi
Sağ rol kolu
Sağ rotil
Ön fren diskler
Ön-arka fren balataları
Kalorifer hortumları
Motul motor içi temizliği
CAI uygulaması için universal simota carbon fiitre ve aparatları
Hava filtresi dışında tüm parçalar orjinal Renault Mais takıldı.
Hava filtre uygulamasında ilk olarak, kelebek kısmından hava filtresine kadar olan kısmı orjinal parçadan faydalandık. Tekrardan kesip biçmeyi uygun bulmadık. Sadece resimde de göründüğü üzere parçaya uyum sağlaması için ek metal ve kauçuk aparatlar kullanıldı.

Sonra metal aparatın ağız kısmını filtreye uydurmak için kauçuktan bir küçültücü kullanıldı.

Son olarak da filtre gereksiz yere hareket etmesin diye yan kısmından orjinal hava filtresinin tabanına monte edildi.
[URL="http://www.directupload.net"]

Sonuç olarak, iki türlü deneme yapıldı. Birincisi hava filtresinin çıkışına hiç bir şey bağlamadan oldukça iyi ses alındı. Fakat aracın alt devirlerde lag'a kaldığı anlaşıldı. Bu yüzden 30 cm lik aşağı doğru inen turbo hortumu taktık. Bu denememizde alt devirlerde lag bitti, çekiş düzeldi ama araçtan hiç ses çıkmamaya başladı. Bu yüzden ya ses? ya performans? seçeneğinde ben performansı işaretlemiş oldum. Mevcut imkanlarla yapılabileceklerin en iyisi bunlardı. Simota filtre için Halil Abi'ye teşekkür ederim.
Moderatör tarafında düzenlendi: