f7r için celik piston arıyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zerof7r
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zerof7r

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
64
Tepkime puanı
0
Puanları
0
f7r aracıma celik piston arıyorum aracın triger kayısını değiştiriyorum motoru acmısken birazda medifikasyon yapmak istiyorum gömlekleri genişletip ceilk piston koyayım diyorum motor kapağınıda taşlatmayı düşünüyorum buna uygun celik pistonu nasıl nerden temin edebilirim yardımcı olabilecek arkadaslar varmı
 
Triger kayışı değiştirirken motor açılmıyor ki
Yurt dışından getirtebilirsiniz yada aytuğ başkana sorun o yeterli bilgiye sahip nerden temin edebilirsiniz o size yardımcı olur
 
Bence sorunu yoksa motorunuzu açtırmayın. Çelik piston un dönüşü yok!
 
Çelik Piston'un Dönüşü Yok Ama Bir Kere Koydun'mu Geriye Dönmeye'de Gerek Yok :)
 
Çelik Piston'un Dönüşü Yok Ama Bir Kere Koydun'mu Geriye Dönmeye'de Gerek Yok :)
Orası öyle ama olurda tekrardan motor yapmayı gerektirecek aşınma olduğunda piston yuvalarını genişletmeninde belirli bir sınırı var. Ben düşünüyordum sırf bu yüzden vazgeçtim ama olsada fena olmazdı hani :)
 
Çelik Piston'un Dönüşü Yok Ama Bir Kere Koydun'mu Geriye Dönmeye'de Gerek Yok :)

Orası öyle ama olurda tekrardan motor yapmayı gerektirecek aşınma olduğunda piston yuvalarını genişletmeninde belirli bir sınırı var. Ben düşünüyordum sırf bu yüzden vazgeçtim ama olsada fena olmazdı hani :)

Sakıncası yoksa biraz açar mısınız? bu konuda cahilim. Neden geriye dönüşü yok? çok mu sakıncalı bir durum ya da... vs vs vs.... bilgilendirirseniz beni çok sevinirim...
 
arkadaslar bir dk tirigeri nasıl motoru acmadan değiştiriyorlar f7r lerde triger nerde
 
arkadaslar bir dk tirigeri nasıl motoru acmadan değiştiriyorlar f7r lerde triger nerde

Motora karsidan bakinca sol tarafta triger

1) motor kulagindaki plastik kaplamayi sok
2) soldaki dokum kapagi sok
3) motor kulagini sokup bosa al
4) kriko ile motorun sol tarafini yukari kaldir. motor saseden uzaklassin
5) dokum kapagin altindaki diger kapagi sokk
6) kayisi sok
7) motorun sente ayarini yapip kilitleme aparatlarini tak
8) kayisi tak
9) soktugun gibi topla

Bu arada v kayisida sokup takacaksin o zaten goz onunde tarife gerek yok. Gergisini sok kayis eline gelir
 
Sakıncası yoksa biraz açar mısınız? bu konuda cahilim. Neden geriye dönüşü yok? çok mu sakıncalı bir durum ya da... vs vs vs.... bilgilendirirseniz beni çok sevinirim...

Yuvalar genişletiliyor bu işlem için. Yani bir daha orjinali takma şansınız yok takarsanızda yuvalar genişlediğinden yanma odalarına yağ sızmaz resmen akar sonrası malum zaten :) O sebeple aşınma vs söz konusu olmadan, yani bildiğiniz segman atmaya kalmadıysa iş motor kapağını açıp elletmeyin diye ondan söylüyorum. Eren daha iyi bilir gerçi aydınlatacaktır.
 
1) F7R pistonun malzemesinin dökme çelik olmadığı kanısına nerden vardınız? Her piston aliminyum yada dökme demirden olmaz.
2) İstediğin pistonu tak her türlü geri dönüşü olur. F7R blok gömlekli tip blok. Bloğu söker verirsin rektefiyeciye yeni gömlek çakar.

Hiç duymadınızmı BMW M52 pistonu takan 106lar aşırı sıkıştırınca piston eteğini kırıyor. Bu yüzdende genelde çoğu pişman olup oem pistona dönüyor diye:)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst