• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Fluence için çadirimizda(branda) hazir

2011FLUENCE

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2017
Mesajlar
572
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
çocukluğumdan beri tüm araçlarımızda bez branda kullandık.hiç zararını görmedik aksine tepeden tırnağa çok yararlı oldu.
120 tl ye ham bezden beyaz çadır yaptırdım.yazın sıcağından kurtulduk.resim ekliyorum.
https://hizliresim.com/2O53k2
 
Hayırlı olsun güle güle kullanın [emoji106] güzel görünüyor .
 
Geri
Üst