5 Şub 2016 #1 musaoral Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 7 Eyl 2014 Mesajlar 19 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Elimizden geldigi kadar yapalim dedik bakalım yorumlar nasıl olacak.
5 Şub 2016 Konuyu Başlatan #2 musaoral Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 7 Eyl 2014 Mesajlar 19 Tepkime puanı 0 Puanları 0
5 Şub 2016 #3 karacamelih Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 17 Ağu 2015 Mesajlar 1,416 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Gayet hos olmus, arka plakanin takili oldugu gocuntu alanin ici yani plakanin cevreside siyah kaplama olsa guzel durur gibi Sent from my iPhone using Tapatalk
Gayet hos olmus, arka plakanin takili oldugu gocuntu alanin ici yani plakanin cevreside siyah kaplama olsa guzel durur gibi Sent from my iPhone using Tapatalk
5 Şub 2016 #4 alicem123 Ali Öztürk, Megane 3 1.5 DCİ, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Ara 2013 Mesajlar 254 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 Gayet güzel olmuş yandan ve arkadan megane cabrio zannettim hatta Sent from my iPhone using Tapatalk
5 Şub 2016 #5 osscan Özcan ÖGÜL, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 4 Eki 2015 Mesajlar 2,634 Tepkime puanı 0 Puanları 36 Yaş 40 Maşallah
5 Şub 2016 #6 hafiz47 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 24 Ocak 2016 Mesajlar 5 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 Harika olmuş [emoji108] Sent from my iPhone using Tapatalk
5 Şub 2016 #7 *Renault9 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 22 Eki 2010 Mesajlar 8,211 Tepkime puanı 227 Puanları 63 Yaş 36 Maşallah harika duruyor.
5 Şub 2016 #8 Htmakina Hakkı TAM, , Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 8 Nis 2013 Mesajlar 9,331 Tepkime puanı 527 Puanları 113 Yaş 60 Arka tekerlekler sanki öne doğru kaymış gibi duruyor. Zevk meselesi ama bence olmamış.
5 Şub 2016 #9 selim_ugur Selim Uğur ŞAHİNTÜRK, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 11 Ara 2013 Mesajlar 4,685 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Yaş 43 Harika olmuş, maşallahı var yanı
5 Şub 2016 #10 bazdu Batuhan Dursun BAZDU, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 8 Eyl 2014 Mesajlar 3,254 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 33 Masallah