hızla ilgili sınırlama mevcut değil. zira 30km ile giderken de devreye giriyor 70 km ile giderken de ama sadece 2. viteste. önce 2de devreye alıp hızlanıp 3e geçiyorum ilk seferde devreye giriyor ama 2-3 sn sonra devreden çıkıyor. 2. vitesin dışında göstergede regülatör yazısı çıkıyor ama km bilgisi görünmüyor bile....
pedal konusunu da servis söyledi. sonrasında arştırdığımda 2 farklı pedal mevcut piyasada. biri 24 ile biten 'hız sabitleyicili' olarak lanse ediliyor.