• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Gitti Clio Geldi Civic

humerus06

Uğur YILDIZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2011
Mesajlar
286
Tepkime puanı
0
Puanları
0
3 ay kadar olcak Clio'muzu 36.000 TL'ye satıp ertesi günü 60.000 KM'de 2010 model otomatik bir Honda Civic Elegance almıştık. İnşallah bizim için hayırlı olur Allah utandırmaz daha iyileri de olmayanlara olur :) Clio'dan sonra içi çok net bir şekilde geniş geldi sunroofun ve bej döşemelerin etkisiyle biraz da ferah :) 40.500 TL'ye anlaştık sağ ön çamurlukta ve kapıda boya çıktı testte sahibi (al-sat yapıyormuş) bakmaya gittiğimizde sağ ön çamurluk değişmiş sağ ön kapı da vernik boyalı ilk sahibi bayan sağolsun demişti :cool: . TRAMER'de gözüken 1400 TL'lik Park Halinde Çarpma hasar kaydını önemsemedik gidip baktık teste soktuk kapı boyalı çıktı ordaki arkadaşta 1400 TL'lik hasar kaydına bir Japon arabasının bir yerinin değişmiş olması çok zor ihtimal demişti :) Aldık baktık Clio'dan sonra benzin bizi inanılmaz derecede zorladı 50 kuruştan aşağı yakmıyordu hemen ertesi günü 1700 TL'ye LPG taktırdık (BRC MY-11). İlk zamanlar 38 - 40 kuruş civarı yaktı yavaş yavaş 30 - 33 kuruşlara kadar indi şimdi :) Hevesle kışlık lastikte aldık ama onlar elimizde kaldı ne kar yağdı bu sene Ankara'da ne de doğru düzgün soğuk oldu. Geçtiğimiz hafta sonu yıkadıktan sonra birkaç fotoğraf çektim. Çok kaliteli değiller ama beğenirsiniz umarım :) Bir Maşallah'ı da esirgemeyelim :)

JEHpfEK.jpg
[/IMG]

fPhi41S.jpg
[/IMG]

Pdwkpdy.jpg
[/IMG]

KdBh4Ce.jpg
[/IMG]

DTSAYbj.jpg
[/IMG]
 
Son düzenleme:
Füze mübarek füze füze. Maşallah, Allah kazalardan esirgesin.;)
 
Amin, Hocam ellerinize sağlık yorumunuzu esirgemediginiz icin :) Cumlemize kazasiz belasiz sürüşler :)
 
tü tü tü maşallah :) :) nazar değmesin Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin inşallah clio dan sonra rahat geldiğine eminim :eyv
 
Hayırlı olsun aracınız temiz ve diri duruyor :)
 
Hayırlı olsun güle güle kullan :eyv
 
Güle güle güzel günlerde sağlıçakla kullanın. Allah kaza, bela ve arıza göstermesin...:eyv
 
kazasız belasız surusler dılerım... hayırlı olsun
 
Yakıtının Çok Olması ve Gitmemesi Haricinde İyi Araçlar Bu Kasa Civic'ler :eyv
 
Geri
Üst