• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Gitti Clio Geldi Civic

maşallah güzel araç kazasız belasız inşallah.

honda otomatikleri en sorunsuz şanzıman olarak bilinir
 
​Hayırlı olsun maşAllahı var aracın.:eyv
 
Hayirli Uğurlu Olsun , ALLAH Kaza Bela Vermesin.. Keşke Beyaz Alsaydiniz.. :eyv :eyv
 
Hayirli Uğurlu Olsun , ALLAH Kaza Bela Vermesin.. Keşke Beyaz Alsaydiniz.. :eyv :eyv
Hocam başta benimde aklımdan geçen beyazdı ama beyazlar piyasada çok fazla yok olanlarda en az 2 bin falan pahalı :) Ayrıca beyazlarda krem rengi döşeme kullanılmamış olması da beyaz dışındaki renklere yönelmemize neden oldu :) Gözüme beyaz kadar güzel geliyor hatta daha güzel bile geliyor :)
 
Yakıtının Çok Olması ve Gitmemesi Haricinde İyi Araçlar Bu Kasa Civic'ler :eyv

Gitmemesi derken Kaan? :)



iPhone 5s'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Maşallah kazasız belasız
 
Otomatik olması biraz törpülüyor tabi performansı falan ama pek öyle gitmeme gibi bi durum yok :)
 
Hayırlı olsun güle güle kullanın :)
 
Hocam başta benimde aklımdan geçen beyazdı ama beyazlar piyasada çok fazla yok olanlarda en az 2 bin falan pahalı :) Ayrıca beyazlarda krem rengi döşeme kullanılmamış olması da beyaz dışındaki renklere yönelmemize neden oldu :) Gözüme beyaz kadar güzel geliyor hatta daha güzel bile geliyor :)

Tabiki Önemli Olan Senin İçine Sinmesi , ALLAH Kaza Bela Vermesin :eyv :eyv
 
Geri
Üst