Gördüğüm En SORUNLU Servis !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bogazyargiclari

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Merhabalar; 1 ay önce aracımla ufak hasarlı bi kaza yaptım benim aracımın ön tamponu hasarlıydı ve karşı aracın ön cam tampon ve kaput hasarlıydı. hatalı ben oldugumdan hasar benim sigortamdan karşılanacaktı. kaza pazar günü oldu ve karsı araç Kemal Tepretoğullarına pazartesi aracını bıraktı. bende salı günü randevu için aradım ne yazıkki kandırmaya burada başladılar.
aradım öncelikle 4-5 yere aktardılar en sonunda hasar danışmanı cıktı ve bana servisimiz yogun siz belgelerinizi getirin işlemi başlatalım aracı pazartesi getirin direk işleme başlıyalım dediler. bende dedikleri gibi çarşamba günü belgelerimi götürdüm. pazartesi oldu aracımı götürdüm ve ne göreyim belgeler bayanın masada nereye bıraktıysa orada duruyor. neyse ben bişey demedim aracımı bıraktım bana öğlenden sonra telefonla aracın akibetini bildireceklerini söylediler. ama ne yazikki 2 gün boyunca arayan olmadı. tekrar ben aradım bi bahane uydurdular. aradan aracı vereli 1 hafta gecti pazartesi oldu aractan bi ses seda cıkmadı gene ben aradım dediler aracınız hazır ama sigortadan onay bekliyoruz bugün gelir siz yarın alın aracı. ertesi gün aradım gene aynı şekilde sigortadan onay gelmedi yarın alırsınız. çarşamba oldu gene aynı şeyi söylediler bende artık sinirlendim ve bağırdım dedim kimse bu sigorta firmasi verin numarasını ben konuşayım nedir bu.. bi dk dediler telefonu kapattılar ve tekrar aradılar en sonunda dediler bugün aracınız hazır..
tabi daha bitmedi saat akşam 6 gibi aracı almaya gittim. arac ne yıkanmış ne temizlenmiş. direksiyondaki ve vites topuzundaki jelatin bile hala üzerinde yanımda gelen hasar danışmanıyla beraber söktük onları da. ben o sinirle araca bindim eve geldim aracı inceliyim die baktım ki boyanan yerde boya kabarcıkları var bide 20-30 cm lık bi alan sanki zımparalanmış gibiydi.

dedim lanet olsun vermiyorum birdaha bu servise.. böyle bi yetkili servis nasıl olur anlıyamıyorum. ben 5 sene oto sanayide çalıştım oradaki arkadaşlarıma vermedim dedim orjinal yetkili servis olsun şuan çok pişman oldum tabiki..
 
Son düzenleme:

ÖzgürYaşam

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
yazdıklarınızı okumadım fakat ben şunu söylebilirm muhtemelen 10 servisten 1 tanesi iyi çıkıyor..
 

16-UğUR-55

Uğur Kaymak,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,572
Tepki puanı
1
Puanları
0
Servislerin kaporta işçiliklerine hep şüphe ile yaklaşırım.
Hangi marka olursa olsun
 

mert hitay

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
0
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
31
geçmiş olsun :( servislerin açıkcası çoğu böyle, işlem aşamalarında gün aşırı uğrayıp kontrol etmek gerekiyor :( ben her zaman servise bıraktığımda her gün uğrarım her günde başka bir sorunu çözüp çıkarım yoksa son gün yarım yamalak bir iş çıkıyor ortaya :)
 

Burock

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
782
Tepki puanı
1
Puanları
0
Geçmiş olsun malesef servislerin hizmet anlayışı bu şekilde, sonuç çok üzücü bazen sanayi'de çok daha iyi işler çıkabiliyor. Kaporta işi için servis son çare olmalı.
 

frenist

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Puanları
0
Anadolu yakasında yok mu adam gibi bir servis? Demirkollara gittim berbat! Şikayet ettim Renaulta. Kemal Tepretoğluna gittim, adam gibi ilgilenen olmadı. Elf'e gittim, şikayetlerimi anlattı, nasihat verdiler, olur böyle devam et tarzı.

yok mu bu servislerden memnun olan??:soru
 

*Korkmazbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,425
Tepki puanı
15
Puanları
0
Yaş
39
Kemal tepretoğuları deyince eski arabamın kapı çıtaları geldi aklıma:) astarsız verniksiz vermeye kalkmışlardı neyseki işi bildiğimiz için yemedik ustaya nasıl yapacağını anlattık maisten yazı aldırdık nasıl olacağına dairde adam gibi boyatmıştık...

İşin özeti şu servislerde tanıdığınız yoksa işler sallama yapılıyor...
 

doruk230

Doruk Anıl ALKAN, ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
2,488
Tepki puanı
9
Puanları
0
yetkilide bir tamponun boyanmasını 9 gün bekledim... yetkili iş yoğunluğu için çok sallıyor adamı..
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,497
Tepki puanı
1,664
Puanları
113
Yaş
55
Geçmiş olsun,konuyu Servis Şikayet bölümüne taşıdım,Mais yetkilileri bu bölümden servis şikayetlerini takip ediyorlar...
 

bogazyargiclari

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Teşekkürler..
Sanayideki kaportacılara götürcez artık napalım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst