• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

GT Fluence Güzel Tanıtım

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepkime puanı
93
Puanları
0
 
arka tampn süper görünüyor az da yere bastık mı tamamdır:) bide büyükçe bir eksoz
 
paylaşım için teşekkürler Taylan abi..
 
2.0 16V 140 HP :eyv çok tatlı bu makina iç piyasaya verilmiyor maalesef :S fabrikada 2 tane görmüştüm biri kırmızı diğeri siyah, dibim düşmüştü görünce :D :D
 
Harika duruyor,eyvallah Taylan...:eyv
 
Geri
Üst