Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Benzin istasyonunu daha önce yazmıştım ama şuan istasyonu değiştirdik shell den alıyoruz artık. Olayı sizede anlatayım.
Bizim orta kasa broadway aracımız çok benzin kokutuyordu ve motor mekanik ustamıza durumu anlattık ve kaputu açıp kontrol etti kaçak olup olmadığını. Sonra kaçak yok solventli benzin alıyorsun dedi. Bu arada Petrol Ofisinden alıyorduk Kurşunsuz 95 oktan benzini. Bayramdan önce shell den aldık ve biraz kullandım arabayı. Sonra kaputu açıp benzin kokusu olup olmadığını öğrenmek için kokladım ve benzin kokusu artık yok.
Po hep öyle çabuk bitip verimsiz çalışıyor ve o yanmamış benzin de çok kokuyor zorunda kalmadıkça girmem. Bende opetten BP ve TP ye geçtim. Shell i de artık tercihlerim arasına aldım tesisleri güzel.
SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Po hep öyle çabuk bitip verimsiz çalışıyor ve o yanmamış benzin de çok kokuyor zorunda kalmadıkça girmem. Bende opetten BP ve TP ye geçtim. Shell i de artık tercihlerim arasına aldım tesisleri güzel.
SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Shell den kart aldık ve internetten kayıt oldum. Kartı okutarak benzin almadık şuan kadar ve şuan kartta 300 puan var. Galiba her yeni gelene bu kadar puan veriliyor. Size birşey soracağım. Kurşunsuz 95 benzin ile Kurşunsuz 95 Nitrolu benzin arasında ne fark var?
Shell den kart aldık ve internetten kayıt oldum. Kartı okutarak benzin almadık şuan kadar ve şuan kartta 300 puan var. Galiba her yeni gelene bu kadar puan veriliyor. Size birşey soracağım. Kurşunsuz 95 benzin ile Kurşunsuz 95 Nitrolu benzin arasında ne fark var?
Kısaca özetlemek gerekirse tek kelime ile daha "Verimli" çalıştırıyor arabayı yanı adından da anlışalacağı üzere hız yapmanıza benzinin daha verimli yanmasına sebebli olan katkılı yakıttır shellin kendi öz .
Bende araştırdım denedim bunu doğruyu söylemek istersek...
Ben fark göremedim sebebi belkide diğer istasyondan aldığım yakıttan da kalmasından dolayı olabilir kullanım şeklim ağır olduğundan olabilir ...
Fullsave daha tasarruflu uzun menzilli diye satılıyor ama nitro kullananlar hız yapmadığından herhalde daha hızlı çabuk yanmasından daha fazla km yaptıklarından yol bilgisayarında 30 40 45 50 km fazla gittiği ni söylüyorlar..
Benim fikrim bunlar doğrudur araç kullanım şekillerine göre değişir adamlarda uzun test sonucu elde ederek piyasaya sürmüş bana göre sadece cebimizdeki paraya göz diken firmaların oyunu bunlar bi kaç krş fark ile elde ettikleri kar marjinallerinin icraatları.
SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yıllardır Opet'ten benzin alırım ama son 2 aydır Shell V-Power Nitro alıyorum. Çekiş felan pek anlamadım ama net söyleyebilirim ki araç daha titreşimsiz ve sessiz çalışıyor. Muhtemelen artık Shell'den devam edeceğim.