• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Hangi yakıt istasyonunu tavsiye edersiniz?

bence opet
 
opet euro dizel daha çok km yaptırıyor ama ben full den alıyorum
 
Total excellium gayet memnunum....:eyv
Renault card visite indirim yapmasıda cabası...:)
 
Erkeği kelden mazotu shellden abicim :eyv GTL biraz daha performanslı evet ama ince olduğundan biraz daha çok yakıyor en iyisi sen kendin deneyerek karar ver :)
 
shell tabiki
 
opet en kalite hiçbir soun cıkarmadı
 
shell kullanırım daima. opete geçtim memnun kalmadım pek. bereketsiz oluyordu :) shell e devam ve memnunum.
 
Geri
Üst