- Katılım
- 6 Haz 2011
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
slm GÖKHAN KARDEŞ.
BU BENİM KENDİ ARACIMIN MOTORU DEĞİL resimde görülen. ben sadece internet te kopyala yapıştır. yaptım.
yinede teşekkür ederim.


Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
slm GÖKHAN KARDEŞ.
BU BENİM KENDİ ARACIMIN MOTORU DEĞİL resimde görülen. ben sadece internet te kopyala yapıştır. yaptım.
yinede teşekkür ederim.
![]()
slm arkadaşlar.
bilgisi ve fikri olan vardır muhakak, konu ya gelince;
fotoğrafta, hava filtresinin üzerinde 4 adet somun vida yeri görünmektedir. görüldüğü gibi bunların 3 nün üzerinde vidalar mevcut tur. aracın önünde durup en sağ taraftaki vida yeri boş görünmektedir. diğer araçlarda da bu vida yeri boş olarak gözüme çarptı. oysa ben burasını uzun bir zaman önce bant ile üzerini kapadım. düşüncem buradan toz toprak içeriye almasın diyeydi.
burasının boş vidasız takılmasının sebebi mi var, yoksa kapatılmasının mahsurumu var. anlayabilmiş değilim.
konu basit ama kafama takıldı niye burası böyle bırakılmış diyede. teşekkür ederim.
kazasız belasız günler dilerim.
MEVZUBAHİS VATANSA GERİSİ TEFFERRUATTIR.
ARKADAŞLAR aynı motordan bende var şu anda benim hava filtresi kazanında iki vida yok sadece iki vida ile tutuyor
o delikler tamamen vida yeri arkadaşım kazan patlamasın diyen arkadaşlar olmuş orda patlayacak hiç bir şey yok zaten o kapağın altında hava filtresi var ve filtrenin yanı dışarı açılıyor böylece patlama işini geçelim
ikinci olarak o delik rolanti ayar deliği değil çünkü bu motorlarda rolanti valfi denilen bir parça var ve rolantiyi araç kendisi otomatik ayarlıyor dikkat ederseniz jikle de yok bunlarda
sonuç olarak arkadaşımın deliği bantla kapatma işine gelelim mantıklısınız ordan toz girmesin diye kapatmakla haklısınız ancak orda bir ayrıntı var
gaz ayarını yaparken filtrenin aldığı havaya göre ayar yapıldığı için o delik hesaba katılmamıştır siz kapattığınız zaman gaz ayarında değişme olacaktır
o yüzden deliği kapattıktan sonra tekrar bir gaz ayarı yaptırmanızda fayda vardır yakıt ve performans olarak etkileyebilir
dediğim gibi benim filtrede iki vida yok ben ikisinide silikonla kapattım hiç bir sıkıntısınıda görmedim
Peki size şöyle anlatayım .
Neden Megane II lere , Clio Symbollere LPG Sıralı sistem takılır ?
Plastik manifoltlarını patlatmasın diye..( PAtlamadan kastım , çatlatma kırma ..)
Otomobil motorlarının sübab ve pistonların sıkıştırma gücü basınçlıdır . Basınç ters tepki verirse gaz kelebeği bile kırar .
Ben bizzat filtre kazanını kırmış bir insanım .
slm vaydoğan kardeşş
cevabın için teşekkür ederim. valla gaz ayarına bugünekadar kendim hiç bir ustaya gidipte yaptırmadım. nedenmi.: çünkü lpg beynini karıştırtmak istemiyorum sonra ayarını bulmayabilir. heee ama aracın yakıtından memnunum. o yüzden karıştırmak istemiyorum. daha önceleri orası açıktı. kapattıktan sonrada hiçbir değişiklik yakıtta olmadı. işte böyle kullanıp gidiyorum. 10 litre gaz ile 110 113 km gidebiliyorum. yakıttan memnun olduğum için kurçalatmıyorum beyni. heee inşallah herhangi birşey olmazda mecbur kalmam kurcalatmaya.
kazasız belasız günler dilerim.