• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Her Gece İçin Bir Şarkı

Bu gece sadece Beşiktaşlı taraftarların değil her futbolseverin gönlünde ayrı bir yeri olan Beşiktaş İnönü Stadyumu için yazılmış bir besteyi paylaşacağım sevgili dostlar.

[video=youtube;nanm7pfHimo]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nanm7pfHimo[/video]
 
5 DAKİKA ÇOK ÖNEMLİ: - 5 dakika daha uyusam,- 5 dakika konuşsak, - 5 dakikaya geliyorum,- 5 dakika daha,- 5 dakika daha göreyim seni..


Ben de tam bu gece için Cezayir Menekşesi'ni tavsiye edecektim ki :D Yaşar tavsiye edilmiş bile :) Engel olur mu bu tavsiyede bulunmama? Hayır :D

 
ozaman bende uzun yol şarkılarımdan birtanesini paylaşayım umarım beğenirsiniz :)

<em><strong>
 

bıkmadan usanmadan dinlerim hala :)
 
Bitanede benden olsun...

 
Geri
Üst