- Katılım
- 18 Mar 2011
- Mesajlar
- 392
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
4 yıllık bi İntegra tecrübem var her türlü denedik testini yaptık. Doğru konuşmak gerekirse ilk gördüğümde Honda`nın leşi dediğim aracı kullana kullana sıradışı bi Honda olduğunu anladım. Ufak bir dalgınlık sonucu önde ki araca vurduk motorda hiçbir sıkıntı olmadı sadece 2 çamurluk 1 kaput birde tampon gitti. 4 parça değişme girince işin içine o şekil satmıştık aracımızı bugün görünce bu bilgilerimi sizlerle paylaşmak istedim

*Hondalara göre çok farklı bir modeldir
*Sunduğu performansa göre yakıt tüketimi düşüktür.
*Alt takım ve yürüyenleri Türkiye yollarına göre değildir,o sebeple sık sık alt takım bakımına girersin.
*Yaşına göre konforu günümüzde ki çoğu arabaya taş çıkartır.
*Parçası bulunmaz derler küllen yalan aslında bulunur fakat biraz pahalıdır.
*İnanılmaz keyifli bir oyuncaktır
*Aerodinamik yapısı öne eğimli olduğu için önden kazalarda şase kolay kolay darbe almaz ama tampon, kaput ve çamurluklar dağılır.
*Ciddi ciddi bağımlılık yapar,arabaya birşeyler yapmadan duramazsın.
*Gaz ve direksiyon tepkisi oldukça iyidir, kullanımı ve görüş açısı mükemmeldir.
*Kliması orta ayarda soğutur,çalıştığı zaman güçten çok çalar,kalorifer sistemi tipik Japon otomobili gibi fena değildir.
*Vtec yapmak öle hemen kapak takalımla olacak bir iş değil,uğraştırıcı bir moddur, para, zaman ve iş gücüne ihtiyaç vardır.
*Motor sesi çok iyidir.(Araç genel olarak içeri çok ses alır buda işimize gelir
*Şanzımanı oldukça sağlam ve keyiflidir.
*91 model İntegra`nın şanzımanı Q1 kodludur 92 model İntegra ise YS1 kodludur
*YS1 şanzıman 4. viteste 160-170 km hız görürken Q1 şanzıman aynı viteste 210-220 km gibi hız görür.
*Aynı zamanda Q1 şanzıman çok uzun bi şanzımandır, turbo için candır atmosferik içinse aşırı uzundur.
*Kapıların direksiz olması anormal havalı. Cam inikken ön kapıyı açıp araçtan çıkmanın tadı paha biçilemez
Tek gıcık nokta arka camların tam açılamaması (Resimdede görüldüğü gibi arka camların açıldıktan sonra ki hali)
*Anlicağınız 91 model diyip geçmeyin İntegra Honda`nın devrim aracıdır.
Dezavantajına gelirsek 2 dezavantajı var.
*Zayıf fren sistemi
*Ani frende arkayı savurması
Çözüm tabi ki var;
*İyi bir fren sistemi ile değişti mi sorun ortadan kalkıyo
*Araç zate yere oldukça yakın 3.5 cm yay ile alçaltıldı mı sorun çözülüyo fakat amortisörler o kadar yumuşak ki 3.5 cm yaylar ile rahatsız verdiği için sert amortisörlerle değişmesini tavsiye ediyorum

*Hondalara göre çok farklı bir modeldir
*Sunduğu performansa göre yakıt tüketimi düşüktür.
*Alt takım ve yürüyenleri Türkiye yollarına göre değildir,o sebeple sık sık alt takım bakımına girersin.
*Yaşına göre konforu günümüzde ki çoğu arabaya taş çıkartır.
*Parçası bulunmaz derler küllen yalan aslında bulunur fakat biraz pahalıdır.
*İnanılmaz keyifli bir oyuncaktır

*Aerodinamik yapısı öne eğimli olduğu için önden kazalarda şase kolay kolay darbe almaz ama tampon, kaput ve çamurluklar dağılır.
*Ciddi ciddi bağımlılık yapar,arabaya birşeyler yapmadan duramazsın.
*Gaz ve direksiyon tepkisi oldukça iyidir, kullanımı ve görüş açısı mükemmeldir.
*Kliması orta ayarda soğutur,çalıştığı zaman güçten çok çalar,kalorifer sistemi tipik Japon otomobili gibi fena değildir.
*Vtec yapmak öle hemen kapak takalımla olacak bir iş değil,uğraştırıcı bir moddur, para, zaman ve iş gücüne ihtiyaç vardır.
*Motor sesi çok iyidir.(Araç genel olarak içeri çok ses alır buda işimize gelir

*Şanzımanı oldukça sağlam ve keyiflidir.
*91 model İntegra`nın şanzımanı Q1 kodludur 92 model İntegra ise YS1 kodludur
*YS1 şanzıman 4. viteste 160-170 km hız görürken Q1 şanzıman aynı viteste 210-220 km gibi hız görür.
*Aynı zamanda Q1 şanzıman çok uzun bi şanzımandır, turbo için candır atmosferik içinse aşırı uzundur.
*Kapıların direksiz olması anormal havalı. Cam inikken ön kapıyı açıp araçtan çıkmanın tadı paha biçilemez

*Anlicağınız 91 model diyip geçmeyin İntegra Honda`nın devrim aracıdır.
Dezavantajına gelirsek 2 dezavantajı var.
*Zayıf fren sistemi
*Ani frende arkayı savurması
Çözüm tabi ki var;
*İyi bir fren sistemi ile değişti mi sorun ortadan kalkıyo
*Araç zate yere oldukça yakın 3.5 cm yay ile alçaltıldı mı sorun çözülüyo fakat amortisörler o kadar yumuşak ki 3.5 cm yaylar ile rahatsız verdiği için sert amortisörlerle değişmesini tavsiye ediyorum
Son düzenleme: