- Katılım
- 30 Ara 2011
- Mesajlar
- 191
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Cliomuzun boyası oldukca kötü durumdaydı ve müdehaleye ihtiyaç oldugunu gözlemliyerek böyle bir işe kalkıştık Size araçımda sonsuz emeği olan Berkay arkadaşımın yorumuyla başbaşa bırakıyorum.
Merhabalar..
Bu uygulamamız yazın en yoğun çalıştığım dönemde yaptığım uygulamalardan birisiydi. Yine sabahlayıp ertesi güne yetiştirmiştim..
Aslında komple zımpara ve Nano uygulaması düşünmemiştik ilk başta ama herşeyin kusursuz olmasını istediğimden boyalı olan bir kaç parçanın da sırıtmaması için komple zımpara ile boyayı düzeltmeye karar verdim..
- Uygulamaya akşam üstü başladık. Aracı konsantre şampuan ile yıkayıp duruladıktan sonra içeri aldık..



- Uygulama öncesi fotoğraflar.. Boya gayet bakımlı ve parlaktı. Ertürk sık sık wax ile boyasını koruduğundan pek matlaşma yoktu..

,
-
Portakal Kabuğu çekimi

- Kaputun Sağ tarafı (fotoğrafa göre sol) lokal olarak boyalı
,
- Tavandaki vernik tozlarından kaynaklı bulanıklık




- Yan Paneller..







- Ve düzeltme işlemleri başlıyor. İlk Aşamada 2000grit Zımpara ve Meguiar's Zımpara takozu kullanarak portakal kabuğu görüntüsü gidene kadar zımparaladık....


- Boyalı kısım görünüyor. Geçiş biraz garip








- İlerleyen saatlerde zımpara işlemi bitiyor. Artık Mat Gri Cliomuz var





- Ben boya ile uğraşırken Ertürk'te egsoz susturucusunun krom ucunu Henkel Methylan kullarak parlattı..


- Aynı şekilde krom anten de parladı..


- Zımpara izlerini düzeltmeye başlıyorum. Meguiar's 105 ve AutoHDM Yün ped ikilisi iş başında..







- Bu arada pek fotoğraf çekememişiz. M105 ile boyayı düzelttikten sonra M205 ve Finishing ped ile boyayı parlattım. Bu esnada ben artık dayanamayıp uyku moduna geçtim
Ertürk'te Meguiar's Finishing ped ve AEG Dual Action Zımpara makinesi ile Scholl Concept S40 uyguladı tüm araca..

Merhabalar..
Bu uygulamamız yazın en yoğun çalıştığım dönemde yaptığım uygulamalardan birisiydi. Yine sabahlayıp ertesi güne yetiştirmiştim..
Aslında komple zımpara ve Nano uygulaması düşünmemiştik ilk başta ama herşeyin kusursuz olmasını istediğimden boyalı olan bir kaç parçanın da sırıtmaması için komple zımpara ile boyayı düzeltmeye karar verdim..
- Uygulamaya akşam üstü başladık. Aracı konsantre şampuan ile yıkayıp duruladıktan sonra içeri aldık..



- Uygulama öncesi fotoğraflar.. Boya gayet bakımlı ve parlaktı. Ertürk sık sık wax ile boyasını koruduğundan pek matlaşma yoktu..

,


Portakal Kabuğu çekimi


- Kaputun Sağ tarafı (fotoğrafa göre sol) lokal olarak boyalı
,

- Tavandaki vernik tozlarından kaynaklı bulanıklık




- Yan Paneller..







- Ve düzeltme işlemleri başlıyor. İlk Aşamada 2000grit Zımpara ve Meguiar's Zımpara takozu kullanarak portakal kabuğu görüntüsü gidene kadar zımparaladık....


- Boyalı kısım görünüyor. Geçiş biraz garip









- İlerleyen saatlerde zımpara işlemi bitiyor. Artık Mat Gri Cliomuz var






- Ben boya ile uğraşırken Ertürk'te egsoz susturucusunun krom ucunu Henkel Methylan kullarak parlattı..


- Aynı şekilde krom anten de parladı..


- Zımpara izlerini düzeltmeye başlıyorum. Meguiar's 105 ve AutoHDM Yün ped ikilisi iş başında..







- Bu arada pek fotoğraf çekememişiz. M105 ile boyayı düzelttikten sonra M205 ve Finishing ped ile boyayı parlattım. Bu esnada ben artık dayanamayıp uyku moduna geçtim

