• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

@ İle Üye Etiketleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Whiteroot
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bildiğim kadarı ile forum altyapısı desteklemiyor.Desteklemesi içinde değişiklik ve dolayısı ile para lazım 😊😊

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu konularda teknik bilgim yok abi 😔 ne kadar ekmek o kadar köfte demekki

34VR1415
 
arkadaşlar benım ''bildirimleriniz'' kısmına gelen mesajları tıkladıgımda bıldırımlerı goremıyorum sızdede öyle mi? bu durumun duzelmesı ıcın ne yapmam lazım?
 
Geri
Üst