inşallah kazasız belasız kullanırsınız...
1.2 benzinli aracımı ben de 4 gün önce aldımm..Ben de sakin kullanan biriyim.300 km olmasına rağmen ve full şehiriçi istanbul kullanımıma rağmen şu an bile 7,5 altında yakıt..benim hedefim şehiriçinde 6,5..muhtemelen de geçmez bu değeri.şehir dışı kullanmadım ama muhtemelen 1 lt altına düşer yani 5.5 gibi.
Güvenlik olarak touch formu yeterli güvenliği sağlıyor.Renk olarak mavi tercih edin derim.Bagaj sandalyenizin tipine göre sıkıntı oluşturup oluşturmayacağını tahmin edemiyorum ancak hareketli bagaj kapağı var yani bagaj üstünü kapatan bölme elastik ve açık bırakılabiliniyor.Konfor olarak biraz sert araba ama yol tutuş süper bence..Vitesler biraz kemikli.SÜrüşü ve direksiyon güzel.İçeri ses fazla almıyor.Yüksek görüş ancak ön kaputtaki yanlara doğru yükselen kısımlar görüşü biraz engelliyo gibi olsa da kullanınca alışıyorsunuz.Şu an aklıma gelenler bunlar...