İşin içinden çıkamadım...

sulexman

Naim SÜLEYMAN ŞENSOY
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
30
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
38
arkadaşlar sorun genel ama çözümü bulamadım aracım f7r rolanti problemi.. devir saati yerinde durmuyor bazen sabitlenip 2500 3000 bazen 4000 e yaklaşıyor ve düşüp tekrar yükseliyor. Rolanti sensörü değişti farkeden bişey olmadı kelebek kısmındaki sensör degişti yine değişen bişey yok kelebek temizlendi yine yok.. forumdan okudugum kadarıyla manifold contasından aldıgı havayla da alakalı olabirimiş yarın onu da denicem.. başka bi fikri veya başına gelen arkadaşlar düşüncesini söylerse cok sevinirim.. yoksa kafayı yemek üzereyim..:sinirli
 
Son düzenleme:
Bu olay sadece durduğu yerde yapıyorsa hava alıyor denilmez . Ama boşa attığınızda yapıyorsa hava alıyordur .
 
giderken boşa atıığım da daha çok yapıyor vitestede aracı itikliyor..
 
giderken boşa atıığım da daha çok yapıyor vitestede aracı itikliyor..

Kardeşim aracında tüp varmı. Eğer tüp varsa beyin diyaframı patlaktır ve basıncı tam algılayamadığı için bu sorunu yaşıyorsundur. Yok eğer tüp yoksa manifolt sensörüne bir baktır istersen. Allah kolaylık versin.
 
Kardeşim aracında tüp varmı. Eğer tüp varsa beyin diyaframı patlaktır ve basıncı tam algılayamadığı için bu sorunu yaşıyorsundur. Yok eğer tüp yoksa manifolt sensörüne bir baktır istersen. Allah kolaylık versin.

hocam teşekkür ederim araçta tüp var ama onlar bi sorun bulamadı aynı sorunu benzinde de yapıyor.. manifoltu kontrol ettircem yarın değiştirmediğim sensör kalmadı inşallah bu sefer düzelir.
 
Manifold contası ve basınç sensör kablolarını kontrol edin.

Kolay gelsin.
 
kelebek gövdesinden de yapabilir.Yalnız temizlik de bazen yaramıyor değişim isteyebiliyor..
 
Bütün kontoroller bugün yapıldı emme manifold contasıda yenilendi ama aynı devam etmekte araç.. deli olmam an meselesi.. rolanti motorunun orjinalini sipariş ettim (f5r rolanti motoru olmadı araç tepki vermedi ona hella siemens marka) cumartesi onu takıyorum olmadı bi bidon benzin bide çakmak :) bide arkadaşlar enjektör orginlerinden bahsediyolar ordan hava alma ihtimali nedir?
 
Dostum, oradan hava alsa muhtemelen arıza ışığı yakar dengesizlikten dolayı.

Sakince bir düşünmek gerek. Rolanti valfini elle ayarladınız mı hiç ?.
 
kardeşim geçmiş olsun çok beter bi sorun.stop etme problemin warmı peki? bende stop ediyodu sürekli eger stop etme sıkıntın warsa yaz bana 1-2 bişey solerim sana çok bilmiş bazı arkadaşlarıımız wardı simdi gerci cogu forumdan atıldı.bana cok laf sokuyolardı kendileri yapamamışlar sorunu öyle almıstım arabayı onlardan yoksa az kalsın rolanti valfi alıyodum bende en az 300lira kacıyodu bana ki allahtan almadım ve sorunu beş parasız çözdük... stop etmem yok artık çok şükür benim araçta gazlı bu arada..
şu anki senin sorunun için tek aklıma gelen seninde yazmış oldugun gibi enjektör oringleri.!!! onlar çok maliyet tutmaz kardeşim onları bi değiştirsin ustan araç sogukken yapılan bi işlem bu oringler zamanla sertleşiyomuş tabi kaç yaşına geldi arabalarımız...heleki gazlı olunca araba bu sorunu daha cok hissettiriyo ben bu olayı çok araştırdım çok kafa patlattım eskidende 4 sene 106gti ya bindim ondada bu tarz sorunlarda çok boguştum... şimdi gaz çok daha hassas bi yakıt oldugu icin minicik ufacık bi hava bile alsa rolantiyi etkiliyo ama benzinde olmuyo işte benzin bu kadar hassas olmadıgı icin sıkıntı vermiyo basıyon gaza yakıyo ne warsa gidiyo,ama gazda şöyle düşün evdeki mutfaktaki ocagı düşün yanarken dogalgaz az bi rüzgar gelsin hemen sönmeye kalkar ;) bendede ara sıra lpgdeyken sadece rolanti dalgalanması war ama allahtan stop etmedigi icin pek sallamıyom bu sorunu benzinde gene ip gibi hiç bi sıkıntı yok işte anlattıklarımdan dolayı bu lpgdeki dalgalanma çok iyi biliyorum gittigi yere kadar gitsin diyom bende bu enjektorlerin oringlerini manifolt bogaz kelebek aksamlarında nerde conta oring warsa hepsini değiştircem sıkıntım büyüdügü zaman... ;) hadi kolay gelsin bakalım kardeşim buraya sonuçları gelişmeleri yaz bende haberdar olmak isterim.. ;)
 
Geri
Üst